همان

همان

همان

همان

جفنگیات

سه شنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۵، ۰۳:۳۰ ب.ظ
۹۵/۱۰/۲۸
همان

نظرات  (۲)

چقدر نظرش راجب اسم جالب بود واسم!حقیقتشم همینه!منم بعضی وقتا از معاشرت با یه آدمایی لذت میبرم  و باهاشون احساس راحتی میکنم تو اولین برخورد،فقط واس این که اسمشون واسم یادآور یه شخص دیگه ایه!
حتی نیازیم نیست هم اسم باشن!همین که وزن اسماشون یکی باشه م بهم همین حسو میده!!

پ.پ.ن!!:)

حس استرس و نگرانی بهم دست داد با شنیدن سی ثانیه اول آهنگ!:$
پاسخ:
هوم. عجیبه واقعا. این ناخودآگاه کلا چیز جذابیه!
پ.پ.ن. چشه مگه ؟؟؟:دییی

جدی؟ شاید چون فضای اون فیلم رو تجربه نکردین. اتفاقا به عنوان تیتراژ آخر اون فیلم خیلی دلنشینه.
۰۷ بهمن ۹۵ ، ۲۰:۵۹ سینا آئینه
پنیر سوئیسی عزیز؛ 

مرسی که نصفه شبی بیدار بودی و وبلاگ من را کشف کردی و به این ترتیب باعث شدی که من هم وبلاگ دوست‌داشتنی تو را کشف کنم. فعلن نمی‌رسم همه‌ی پست‌های‌ت را بخوانم اما بدان که وبلاگ خوبی داری و حتا به‌تر از سه سال قبل من می‌نویسی. (شوخی مثلن ;) )
اگر باز هم مسیرت به وبلاگ من خورد، بیش‌تر خودت را برای‌م معرفی کن. 
پاسخ:
نمیدونید چقدر ذوق کردم از اینکه بهم سر زدید!
واقعا ممنونم از لطف و حسن نظرتون. بنده همچنان در آرشیو شما سرگردانم و از این به بعد هم با علاقه دنبال میکنم نوشته هاتون رو. قطعا در آینده و به مرور، از خلال همین سطور مجازی بیشتر با هم آشنا میشیم. و باید بگم جدا خوشحالم از آشنایی با شما:)