همان

همان

همان

همان

داستان عربده کشی من

شنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۵، ۰۹:۵۲ ق.ظ

۹۵/۱۲/۱۴
همان

نظرات  (۲)

حس کردم خودم دارم از پل هوایی بالا میرم بالا و نفسم بالا نمیاد!...
چرا چرا؟!چرا همیشه سوالی؟!:)
چه اهمیتی داره اصن!!مهم اینه خالی شدی!!حالا نه کامل!!درسته ته نشینای فریادت مونده ولی از لبریز بودن دراومدی.

سِن تئاتر فوق العادست واس فریاد!
مخصوصن وقتی سالن خالیه و جز سِن همه جا تاریکی مطلقه...اونجایی که میری جلو,تا آخرین جایی که میتونی قدم بذاری و نیفتی!بعد چشاتو ببندی هی فریاد بزنی هی داد بکشی و خالی شی...از فکر کردن بهشم لذت میبرم!

چقد رامین کریملو از این نظر تأمینه!!!:))
بریم اپرا!^_^

پاسخ:
چرا چرا؟
خیلی دوست داشتم در پاسخ به این سوال شما یه فاز فلسفی بردارم و بگم که این فریاد "چرا"، در واقع فریادی بود بر سر حقیقت مکتوم هستی و مسائل لاینحل بنیادین... منتها راستشو بخواین این چرا در واقع کوتاه شده ی جمله ی "خدایا من چرا انقدر بدبختم؟!" بود -_-

آخ آخ! خیلی به رامین حسودیم میشه. اتفاقا وقتی خودم سعی کردم داد بزنم فهمیدم چه استعداد عجیبی میخواد این کار.
ازقضا همین چند وقت پیش، رامین دو تا بلیت از بلیتای تئاتر بینوایانش که تو برادوِی اجرا میشه رو واسم فرستاد، فقظ تنها مشکلی که وجود داره همین قانون منع ورود ترامپه. خدا لعنتش کنه:/

+راستش این پست رو بعد از اینکه گذاشتمش پشیمون شدم یجورایی. احساس  کردم خیلی جفنگه. حالا که میبینم شما هم این لذت و ضرورت "داد زدن" رو میفهمید یه جورایی قوت قلب گرفتم که تنها نیستم. ممنون بابت کامنت!
مشکلی نیس من تصور میکنم که چراتون فریادی بود بر رذالت تاریخ و رجعت جبر و جفای زندگی و این داستانا!^_^

عه دوتاس؟!؟خب یدونش واس من!*_*
ترامپم حله...با دخترش صحبت میکنم که اگه با ددی جونش این مسئله رو حل نکنه دیگه واسش آهنگای داریوشو ترجمه نمیکنم!

+چقد خوب!:)...خیلی حس خوبی داره که یکی مث شما بخواد پستی مث پستای شما رو حذف کنه و با کامنت من منصرف شه!:)
هممون یجورایی میفهمیم این ضرورتو!منتها نمیشناسیمش!
یعنی یه وقتایی هس الکی عصبی ایم و پر و پاچه ی همه رو میگیریم و بیخودی غر میزنیم،ولی نمیدونیم چه مرگمونه!در 99درصد مواقع دلیلش تحلیل رفتن عربده ی خونِمونه!!
یعنی میخوام بگم در این حد مهمه!!:)

پاسخ:
چه سورئالیسمی در این کامنت موج میزنه! دختر ترامپ؟! داریوش؟!! نابود شدم اصن:))))))

+آقا انقدر هندونه زیر بغل من نذارین. من جنبه شو ندارم!:D همیشه بهم لطف داری شما. ممنونم واقعا:)

هوم. منم اول فکر نمیکردم فریاد زدن تاثیری داشته باشه. میگفتم این چیزا واسه تو فیلماس:دی