همان

همان

همان

همان

مهمان داریم، چه مهمانی!

پنجشنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۵، ۰۵:۲۰ ب.ظ

۹۵/۱۲/۲۶
همان

نظرات  (۷)

مرسی از هدیه ت پرهام،

درگیر کرد منُ :دی

باید وقت بذارم بیشتر بهش فکر کنم !

هیچی نمی دونم در جواب این سوال !

پاسخ:
خواهش میکنم. 
منم هیچ جوابی ندارم! همین که میگید درگیر شدید و بهش فکر میکنید یعنی هدیه رو پذیرفتید:)
از این بابت ممنونم.

+چرا پست آقای ابریشمی رو نمیخونید در این باره(با اجازه ی خودشون البته!)
۲۷ اسفند ۹۵ ، ۲۰:۲۲ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
همیشه وقتی این سوال از مهمان دورهمی پرسیده میشه، منم باهاش درگیر میشم و آخرش هم نمی تونم جواب صریح و درستی بهش بدم. احتمالا دلیلش هم همونطور که گفتید ندونستن معنی خوشبختی باشه!!
ممنون بابت هدیه ای که لااقل چندساعت تفکر رو برامون به ارمغان میاره. سعی میکنم تو این شلوغ پلوغی های آخرسال بهش فکربکنم!
پاسخ:
آره انصافا بد موقع مطرح این سوال:)))
این هدیه است یا شروع بدبختیه دوست من؟:))
پاسخ:
:))
به هدف شوم من پی بردید! 
یه ضرب المثل انگلیسی هست که میگه: !Misery loves company
۲۸ اسفند ۹۵ ، ۱۲:۴۰ بئاتریس‍‍‍ــ ــ ـ
برای کنجکاوی رونوشت رو خوندم و شگفتانه با اسم خودم هم مواجه شدم.
هدیه رو میچسبونم به گوشه آینه :-)
پاسخ:
رونوشت مطلب به وبلاگای موردعلاقم بود. وبلاگایی که دنبالشون میکنم.
خیلی هم عالی!
+خوش اومدید به اینجا:-)
دقیقا حرفی که الف واو زد :)

تیر خلاصم بود این پستی که گذاشتم دیگه :)
پاسخ:
:)
چقدر خوشحالم کردید!
تا حالا همچین سوال منهدم کننده ای بهم هدیه نشده بود!:)
ازون دست سوالاییه که باید قبل خواب بهش فک کنم...
اگه به نتیجه ای رسیدم حتمن متعاقبن اعلام خواهم نمود!:)
مرسی بابت درگیر کردنمون!:)
پاسخ:
این هدیه مثه این فیلمای مافیاییه که طرف یه ماشینِ آخرین مدل هدیه میگیره با سوییچی که بهش روبان بسته شده... بعد طرف خوشحال و خندان میره پشت فرمون میشینه و استارت رو که میزنه... (صدای انفجار!)

البته الزامی به پاسخگویی نیست ها! فقط قصدم همون انهدام بود! دوستانی که لینک کردم درواقع منت گذاشتن و از روی لطف نوشتند پاسخشون رو.
روش فکر کردم اما نتونستم چیز خاصی بنویسم راستش... الان تو فاز تف به این زندگی و اینحرفام آخه. به زندگی نرمال که برگشتم و نک و نال هام تموم شد می نویسم :))
+مرسی 
پاسخ:
البته گفتم، همین که کمی روی این سوال فکر کنید برام ارزشمنده. نیازی به نوشتن نیست. دوستان هم لطف داشتن که نوشتند.
+خواهش میکنم. امیدوارم فاز فعلیتون تغییر کنه هرچه سریعتر:)