همان

همان

همان

همان

تقدیم به یک دوست

يكشنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۵، ۱۰:۰۷ ب.ظ
۹۵/۱۲/۲۹
همان

نظرات  (۴)

خوش بحال یک دوست :)
عیدتون مبااارک ...
پاسخ:
ممنونم:) همچنین...
 زدی تو کار ایرلند !؟ خیلی ادبیاتش عجیب و غریبه ! از مجموعه دارن شان بگیر تا اولیس که عجیب ترین رمان دنیاست !!!
پاسخ:
نه والا! اون چیزمیزا رو از ویکی پدیا ترجمه کردم!
ولی آهنگایLoreena McKennitt رو دوست دارم. تو حال و هوای ایرلندی میخونه. حس خوبی داره موسیقیش برام.
وای چققققدر صداش فوق العادس...
این حجم از فوق العاده بودن ترسناکه!...

پاسخ:
واقعا صدای فرشته‌گونه ای داره!
ایرلند و اسکاتلند به نظرم مهد موسیقی و ادبیات و فرهنگ فولکلور اروپان... 
لورینا محشره.. البته نمی دونم چرا همیشه این آهنگ یکم منو می ترسوند و حس خوبی بهش نداشتم :)) شاید بخاطر صدای سگ ها باشه. البته دوستی می گفت صدای همهمه ی پری هاس نه صدای سگ. بهرحال :))

+اقا یه چیزی، من چن وقت پیش می خواستم یه پست روزانه بنویسم و اصطلاح بولشت آلرت شما رو بدزدم واسه اولش، ازونجایی که منتشرش نکردم دیگه یادم رفت اجازه ی کپی رایت بگیرم، اما خب آی نیید ایت فور فیوچر بولشتز  :دی
پاسخ:
به شخصه یه حس عجیبی بهم دست میده وقتی موسیقی ایرلندی گوش میدم. چیزی مثل احساس تعلق داشتن یا برگشتن به کودکی... 
چه جالب! منم همیشه فکر میکردم این صدای سگا دقیقا چه تناسبی با آهنگ داره?!
خودم ورژن live این آهنگ رو ترجیح میدم. با گیتار الکتریک و پیانوی لورینا. ولی گفتم همون اصلیشو بذارم. این لینک لایوشه اگه خواستید:اینجا

+الان بنده رو در یک تنگنای اخلاقی قرار دادین! از طرفی خیلی خوشحالم که اون ایده براتون جالب بوده و هیچ مشکلی ندارم که استفادش کنید ولی احساس میکنم اگه قبول کنم ممکنه این برداشت پیش بیاد که من تایید کردم که (خدایی نکرده) شما بولشت مینویسید!:)) ولی بی شوخی هیچ مشکلی نیست. کلا همیشه بعضی پست های بی مخاطب هستن که به این لیبل ها نیاز دارن برای مشروعیت!