همان

همان

همان

همان

غر میزنم پس هستم یا: هیشکی منو درک نمیکنه

پنجشنبه, ۳ فروردين ۱۳۹۶، ۰۴:۰۸ ق.ظ

۹۶/۰۱/۰۳
همان

نظرات  (۱)

همین دیشب می خواستم برات کامنت بذارم که اهمیتی نداره کسی از افکارت سر دربیاره ُ اینا؛

که همون دیشب بابام ُ داداشم خط فکریمُ فهمیدن یه جورایی ُ چقدر بد بود من هرچی می گفتم به داداشم ُ میخواستم براش توضیح بدم که داره اشتباه میکنه؛ نمی فهمید اصلاً حرف منُ ! خب اون یه آدم اجتماعیه که خیلی هم خوب کار میکنه؛ اصلاً از فلسفه چیزی نمی فهمه ! من به نظر اون وقتی خوبم که با احترام ُ لبخند با مردم رفتار کنم ُ خیلی عادی ُ سنجیده زندگی کنم ...

خلاصه خیلی بد بود اینکه فهمیدن تو فکرم چی میگذره ( ُ مثلاً به خودکشی فکر می کنم !! )

حالا بهت حق میدم نخوای بابات اینجا رُ پیدا کنن؛ چون عذابه اینکه حرفاتُ نفهمن واقعاً ...

پاسخ:
اوهوم. کلا بعضی چیزا رو نمیشه توضیح داد. بیشتر از سنخ تجربست. اون نگاه رو باید تجربه کرد تا فهمید.