همان

همان

همان

همان

این بود آرمان های میرعماد؟

يكشنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۱۹ ق.ظ

.

.

.

.

حاصل ساعت ها تمرین خوشنویسی بعد از مدتها:-)

۹۶/۰۳/۰۷
همان

نظرات  (۵)

بالاتر و زیباتر از خوشنویسی ندیده‌ام
پاسخ:
هنر شریفیه ولی خیلی مهجوره متاسفانه.
 :))))))
وای عالی بود
آرمان های میرعماد :))

+ منم دلم برای خوشنویسی تنگ شده اما نمیخوام برم سراغش تا وقتی که انرژی کافی رو بتونم بزارم براش و پیشرفت هام مشخص و واضح باشه
نه اینکه هر چندماه یبار یچیزی بنویسم و هیچ چیزی تغییر نکنه
پاسخ:
اصلا عذاب وجدان گرفتم بعد از نوشتنش:-)

+حیفه. مخصوصا برای شما که تا درجات بالا رفتید. 
حتما هم الزام به مشق کردن نیست. خیره شدن به آثار خوشنویسای بزرگ درکنار اینکه لذت بخشه، خودش میتونه یه تمرین باشه، اینو جدیدا کشف کردم!
خیلی عالی :)
تولدتون هم پساپس مبارک.
پاسخ:
ممنونم:-)
چه خط قشنگی...
چه کلام شیوایی!!:))
نوک سوزنی اگه استعداد داشته باشم تو خوشنویسی!!-_-

پاسخ:
ممنون:-)
خطاطی بیشتر یه فن ه که با تمرین زیاد به دست میاد. علاقه اگه دارین حتما برید سراغش.
۰۷ خرداد ۹۶ ، ۱۵:۰۳ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
اعتراف میکنم به اونایی که هنری از دستشون برمیاد، حسودیم میشه!
پاسخ:
منم همینطور!
من اعتقاد دارم تا خط آدم به کمال نرسه خوشنویسی براش یه هنر محسوب نمیشه....