همان

همان

همان

همان

شرمنده ستاره روی ستاره روشن میکنم:دی

پنجشنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۶، ۰۵:۰۰ ب.ظ

۹۶/۰۵/۲۶
همان

نظرات  (۴)

موزیکش حس خوبی و ملایمی داشت :) ممنون.

منم یجورایی از قالبم خسته شدم دلم میخواد عوضش کنم . قالبای بیان رو با کمی تغییرات میپسندم فقط حوصله و وقت ندارم بشینم پاش درستشون کنم... 
پاسخ:

برای من بیشتر غمگینه. شنیدن این آهنگ و دیدن این فیلم برمیگرده به دوران دبیرستان و اوج نوجوونی... که بدترین زمان ممکن بود برای چنین آهنگ ها و فیلمهایی :/

در زمینه ی قالب به نظرم بلاگفا بهترین قالب ها رو داشت. ساده و قشنگ بود قالبهاش.

سلام
من با یکی از قالب های قبلیم این مشکل رو داشتم
مینوشتم و پست رو انتشار میدادم میدیدم آبی رنگ انتشار داده شده
برای همین هر دفعه بعد از نوشتن یا بعضی وقتا بعد از انتشار پست برمیگشتم و رنگ قلم رو عوض میکردم(مثلا مشکی میکردم)
اما با قالب فعلیم دیگه اون مشکل وجود نداره
اگه شما روش بهتری پیدا کردید به ما هم یاد بدید ثواب داره :)
پاسخ:

نه این یکی اوضاعش بدتره. مشگی هم که میکنی باز خاکستری مینویسه. در واقع مشکیش خاکستریه :|

اتفاقا منم میخواستم تو پستم از شما دوستان بپرسم باید چیکار کرد:)

شرمندگی نداره که. خیلی هم خوب و مبارکه‌.
پاسخ:
ممنونم.
+ چه حس خوبیه که آواتارای جدید میبینم اینجا! خوش اومدین:-)
اینم ادرس:)
پاسخ:
ممنون:-)