همان

همان

همان

همان

رساله ای در باب نتورک مارکتینگ

چهارشنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۶، ۰۲:۳۴ ق.ظ

۹۶/۰۶/۲۲
همان

نظرات  (۴)

تو ندای درون منو می شنوی ؟ :D
همین امشب تو ذهنم بود ازت بپرسم همین این که نوشتی یعنی چی ‏!‏ هرچند الانم درست نفهمیدم چیه.
پس اون موقع که گفتی با دوستات می زدی تو این کار، تحت تأثیر جو گفتی یه جورایی :D، من فک کردم یه شوخیه فقط :-‏"‏
پاسخ:
درمورد نتورک مارکتینگ میخواستید بپرسید؟ قبلا مگه گفته بودم میخوام بزنم تو این کار؟ 
والا بازاریابی شبکه ایه دیگه، سرچ کنید پیدا میشه تو اینترنت. 
https://fa.m.wikipedia.org/wiki/بازاریابی_شبکه‌ای
نه، به من گفته بودی ‏!‏ ینی به من و دوستام ‏! اینجا رو ببین اصن
http://triste-figura.blog.ir/1396/05/05/%D8%AE%D8%AF%D8%A7%D8%AD%D8%A7%D9%81%D8%B8%DB%8C-%D9%85%D9%88%D9%82%D8%AA-%D8%A7%D8%B2-%D8%B5%D9%81%D8%A7%D8%AA-%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D8%B2-%D8%A2%D9%86-%D8%AD%D8%B6%D8%B1%D8%AA-%D8%A8%D9%88%D8%AF
:-‏"‏


آقا :‏)‏‏)‏‏
قبلن سرچ کرده بودم، ویکیپدیا فقط معنیشو نوشته بود. امروز صب تازه فهمیدم نت گسترده ست و همه چی ویکیپدیا نیست :d، دیگه رفتم خوندم راجبش :-‏"‏
ولی هنوز نفهمیدم این شرکتا با شرکت ها و کارخونه ها و مغازه هایی که می خوان محصولشونو بفروشن، قرارداد میبندن ؟ یعنی این شرکتا بازاریاب تربیت می کنن ؟
در هر حال خدا آخر عاقبت همه ی بلند پروازا از جمله دوست شما رو بخیر کنه ‏!!‏
پاسخ:
آهان! یادم نبود. دقیقا! اون موقع تازه منم آشنا شده بودم با کار.
بله دیگه قرارداد میبندن و پول تبلیغ رو میگیرن و به صورت های مختلف تقسیم میکنن بین بازاریاب هایی که تربیت میکنن. البته در نگاه اول خیلی بازاریابی مطرح نیست. مثلا من شما رو دعوت میکنم، شما باید مثلا پونصد تومن جنس بخرید از اجناس کارخونه های طرف قرارداد. بعد، از اون پونصد تومن، درصدیش به من میرسه درصد بیشتری به بالاسری من و... حالا شما هم میتونید بفروشید(بازاریابی کنید) اون چیز هایی رو که خریدید. مثلا اجناس شرکت رفقای ما مواد غذاییه، لوازم التحریر داره، مواد شوینده و خلاصه مایحتاج خونه و این چیزا. فقط برند های شناخته شده نیستند دیگه.
ایشالا. ما که بخیل نیستیم:/ :-))
کلا مهم ترین بخش  قضیه که علت مخالفتت بودو سانسور کردی چیزی ازش نموند عملا :دی
پاسخ:
تو حساب کن به صمیمی ترین دوستم هم نگفتم که چه مرگمه، بیام تو وبلاگ بگم؟ :دی
بدترین‌ قسمت نتورک مارکتینگ اونجاییه که باید‌ زنگ بزنی به دوستایی که صدساله ازشون خبر نگرفتی،یه کاره یه کیلو‌جنس به زور بچپونی بهشون!:))
من به شخصه یه مدت گوشیم که زنگ میخورد و‌میدیدم دوستیه که خیلی وقته سراغمو‌نگرفته قبل از‌ احوالپرسی باید میگفتم دستمال کاغذی و دستمال مرطوب و پدلاک‌پاک کن و کلن هیچ چیز دیگه‌ای احتیاج ندارم!-_-
کاملن هم تصمیم عاقلانه ای گرفتی که خواستی با اختیار اشتباه کنی!:)
+خب ما نسبت به یه چیزایی مسئولیم!اینکه من همین الان خودمو نمیکشم و با تیغ شرحه شرحه نمیکنم مطمئنن یه دلیلش آسیبیه که خونوادم بعد مرگ من میبینن!اگه من به اختیار خودم به خودم آسیب رسوندم در برابر این ناراحتی‌ خانوادم مسئولم!ولی اگه خدای نکرده زبونم لال چشمم کف جوب،کامیون بزنه له و لوردم کنه به اختیار خودم نبوده و خب مسئولیتیم در قبال ناراحتی خونوادم ندارم!نمیدونم منظورمو رسوندم یا نه،میخوام بگم همین مسئولیت بعدشه که اختیارو‌متمایز میکنه!
پاسخ:
دقیقا! البته این شرکت خیلی اینجوری نیست. باید دعوت کنی به کار نه اینکه چیزی بفروشی. درواقع باید سیاست داشته باشی، مثلا زنگ بزنی به طرف، یه چند ماهی بدون اینکه از نتورک حرف بزنی رفاقت رو از سر بگیری بعد که دوباره صمیمی شدین خیلی نرم بکشونیدش سمت کار:-))
+ درسته کاملا، "اخلاق" وقتی معنا داره که "اختیار"ی در کار باشه. هرچند جدیدا به اختیار هم شک کردم. به علاوه کارهای غلط همیشه مثل خودکشی مشخص و بدیهی نیستند. هرچند همون خودکشی هم معلوم نیست درسته یا غلط:/
چشمم کف جوب؟؟:))))