همان

همان

همان

همان


۹۶/۰۶/۲۵
همان

نظرات  (۶)

اصلا مزخرفه.. کاش حداقل اختیاری کنن این مسخره بازیاشون رو.
پاسخ:
به هرحال برا کسایی که زیادی اهل کامنت گذاشتن و مجادلات وبلاگی اند خوبه، بالاخره همین الان که کلی قابلیت داره این بیان، حالا اینم روش.
 در هر صورت پنل کاربری فقط بلاگفا! هیچچی نداشت، فقط یه پد داشت که توش تایپ کنی و یه دکمه انتشار. خیلی با صفا بود :-)
۲۵ شهریور ۹۶ ، ۰۶:۴۵ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
برای اونایی که دنبال جواب کامنتی هستند که توی وبلاگ ها دیگه گذاشتند خیلی خوبه! یعنی بهتر از چک کردن روزانه بخش نظرات در یکی از پست های یک وبلاگه!
پاسخ:
دقیقا، ظاهرا یه نوتیفیکشین جدید اضافه میشه.
کلا خیلی کیف داره دیدن نوتیفکیشن ها اون بالای پنل:-)
ای واقعا؟؟؟ من الان دیدمش :/ 
من که از رفتن به اون قسمت وحشتزده ممکنه بشم مخصوصا هرچه کامنتا بره عقب تر D:

ولی خب یه زمانی میرسه که با گذشته ی خودت و افکارت کنار بیای ، مثلا من با افکار و نوشته های ۱۰-۱۱ سالگیم دارم کم کم کنار میام و خودم رو درک میکنم مثل یه خواهر بزرگ تر باهاشون رفتار میکنم D:
پاسخ:
همین دیروز اضافه شده.
آره آدم گذرش به اونجا ها نیفته بهتره:-)

جالبه مثلا من هنوز دفتر انشای سوم راهنماییم رو دارم،... یعنی هیچ جور نمیتونم کنار بیام با نوشته ها و مثل یک برادر بزرگتر رفتار کنم باهاشون. بیشتر شبیه این بابا های بی اعصابم که بچه بدبخت رو میگیرن زیر پس گردنی و چک افسری و اینها:/
:-))
زیاد جذاب نیست این قسمتش. فقط همون که می تونی ببینی جواب کامنتتو داده طرف یا نه، خوبه.
بعد اینکه تو با خوندن کامنتای قدیمیت این شکلی شدی. من کامنتای خصوصی ای که همین چند روز پیش به خودت دادمو خوندم، اینجوری شدم O_o
یکی دیگه اگه برا خودم فرستاده بود اونا رو، پوکر می شدمو برام سوال می شد که این فازش چیه ؟ چرا اینقد پرت و پلا میگه ؟ :‏)‏‏)‏
خلاصه سخت نگیر، برا همه پیش میاد D:
پاسخ:
همونا که بحث خواجه امیری بود؟ والا من که چرت و پرتی توشون نیافتم. بیشتر فکر خود ماست همه ی اینا. شاید انتظار داریم مکاتباتمون در حد نامه های صادق هدایت و جمالزاده باشه مثلا:D
حالا اونا رُ نخوندم؛ اونا هم شاید چرت ُ پرت باشه D:
اما قبلیاش که بحثمون یه چی دیگه بود، واقعن از هر دری سخنی بود از بس که جملات به هم ربط نداشت ! :))
البته خب سخت هم می گیریم دیگه، ولی به هر حال :-"
پاسخ:
به هرحال من که تا حالا چرت پرت نخوندم از شما:/ 
سخت نباید گرفت آقا، حتی به خود "سخت گرفتن" هم نباید سخت گرفت..(توجه کنید، مثلا به این حرف میگن چرت و پرت:p)
منم بعد اضافه شدن این قابلیت اول رفتم سراغ اولین کامنتام و به شدت پوکرفیس شدم!!خب اوایل ورودم به بیان بود و کاملن خودمو درک میکنم که دوس داشتم آدم مهربون و دوس داشتنی ای به نظر بیام ولی خب متاسفانه آدم بالاخره یه جایی شخصیت اصلیش میزنه بیرون و شرف مرفش میره!:))
+بیان جان اگه میخونی باید بگم قابلیت افتضاحی گذاشتی عزیزم!!
من به شخصه ترجیح میدم صدبار یه وبلاگیو چک کنم که ببینم کامنتامو جواب داده یا نه،تکنولوژی داره به سمت فراخیت جلو میره
پاسخ:
دقیقا! منم با دیدم کامنتهای اولم اینجوری شدم. میفهمم کاملا. چیزی که بیشتر آزارم میده اینه که اون موقع ها میرفتم توی وبلاگای پربازدید و توی کامنت ها راجع به همه چی نظرات گهربار میدادم -_-
+من که امیدوارم بیان جان اینجا رو نخونه چون بهش فحش دادم :))
آره خب تکنولوژی همینه دیگه. حالا اون چک کردن وبلاگ هم خیلی زحمتی نداشت.