همان

همان

همان

همان


۹۶/۰۶/۲۵
همان

نظرات  (۳)

پست جالبی بود
عصری خوندم یادم نمیاد چی بود. فقط خواستم کامنت بدم، بی کامنت نباشه این پست؛ حیفه D:

آها؛ یه گربه ای هم تو حیاط خونه ی ما پیدا شده بود یه مدت، هر چقدر می خواستم باش ارتباط بگیرم محل نمی داد بم :///
در کل حیوون فقط حیوونای اسکاندیناوی، مگر نه ایرانیاش به درد نمی خوره :///


+ اینم کامنت به سبک شخص مذکور :))
پاسخ:
یعنی عالی بود این:-)))))
گربه های اسکاندیناوی؛)
اینکه چجور میشه با این تفکرات به یه زندگی شاد ادامه داد مسئله ایه که همه باهاش مواجه میشیم. حس کنیم یه ماشین زیستی بدبختیم ، پس چرا شاد باشیم؟
نمیدونم واقعا ... به انواع و اقسام راههایی فکر میکنم که نمیتونم انجامشون بدم... 
ولی بهرحال باید تلاش کرد. شاید بعد از یه مدت ذهنمون با این واقعیت کنار بیاد و بپذیرتش ... ممکنه :)

من عاشق حیواناتم درجریانی که 😍 
ولی طرفای ما گربه ها آدم میبینن از ۳ متری پا به فرار میذارن... ولی توی تهران خیلی خوبن :دی 
منم یه مدت در دوران گیاهخواریم غذای خوابگاهو میگرفتم گوشتشو میدادم گربه های دانشگاه و خوردنشونو تماشا میکردم. حالا  کلاغا هم از اون بالاچشم میدوختن و میومدن غذا دزدی ... حیات وحشی بود :)))
پاسخ:
بدیش اینه که با قبول واقعیت ماشینی بودن انسان دیگه "چرا"یی وجود نداره، همه ش میشه همینی که هست.
تجربه گرایانه نگاه کنیم فکر کردن در باره ارزش و هدف، صرفا افسانه سرایی میشه. میخوام بگم اونچه که ما ذهن میخونیمش کلا در تعارض با طبیعت ماست. کاری که باید بکنیم شاید اینه که فقط سعی کنیم ذهن رو منحرف کنیم.
به هرحال اگر راهی پیدا کردید ما رو هم در جریان بذارید که چه باید کرد :-)

بله بله، اون همسترتون رو یادمه که لا به لای کتابا وول میخورد:-))
یه جاهایی تو تهران اصلا نمیتونی توی پارک چیزی بخوری همیشه یه گربه ی تر و تمیز هست که میاد سراغت و یه نگاه مظلومانه ای میندازه که آدم نابود میشه اصلا.
چه توصیفات نشنال جیوگرافیکالی! جدا حیات وحشه اونجا:))
عه چه جالب ! من این پستو ندیده بودم .‌

اسکاندیناوی تو کامنت مریم چی میگه ؟؟ تیکه انداخت به من ؟ 😂 

نامجو که پخش شد حس کردم خودم نوشتم این پستو :دی 


پاسخ:
عه چه خوب که چشمت خورد به این! الان من کلی ذوق کردم:) یکی دیگه هم گذاشته بودم تو همین مایه ها:

http://bitternhood.blog.ir/1396/07/21/%D8%A8%D9%87-%D9%87%DB%8C%DA%86-%DA%A9%D8%B3-%D8%AF%D8%B1%D9%88%D8%BA-%D9%86%DA%AF%D9%88-%D8%AC%D8%B2-%D8%A8%D9%87-%D8%B2%D9%86%D8%AA

در واقع سعی کرده لحن کامنت گذاشتن تو رو تقلید کنه:))

یادش بخیر نامجو هم حضور پررنگی داشت تو وبلاگت اون موقع ها:))