همان

همان

همان

همان


۹۶/۰۷/۲۴
همان

نظرات  (۶)

۲۴ مهر ۹۶ ، ۱۶:۰۸ ستــ ـاره
چه خوب. برای آزمایش هم که شده شاید منم خوندم :))

من که منتظر صدای پرهامم ، هر چی باشه مهم نیست :دی
پاسخ:
اصلا اطلاع رسانی کردم که شما دوستان هم شرکت کنید من تنها نباشم! باور کنید منم اولین بارم بود یه چیزی میخوندم و ضبط میکردم. خیلی سخت نگیرید. دورهمیم دیگه :)

استرس گرفتم:D فقط خواهشا با سطح انتظار پایین گوش بدین :))
۲۴ مهر ۹۶ ، ۱۷:۰۴ ستــ ـاره
نه استرس نداشته باش :)) فرض اولیه ام اینه که صدایی انکر الاصوات بشنوم ( درست بکار بردم؟؟ :دی)
پاسخ:
البته لحن حرف زدن آدم هم مهمه موقع خوندن، علاوه بر انکرالاصوات انتظار انکرالالحان هم داشته باشید خلاصه:))
واو ! باید وقتی صداتو شنیدم برم همه کامنتاتو بخونم ببینم چه ادمی داشته بام حرف میزده :))
پاسخ:
نکن اینکارو سینا! بذار همونطور که تو ذهنت هستم بمونم:دی
داروینیست بیشتر دنبال حقیقته ! نه دنبال چیزی که خوشآینده ! :)) 

پاسخ:
السلام علیک یا داروین! پس منتظر افشای حقیقت باش!:))
البته شاید بهتر بود میگفتم "علم" یا یه همچی چیزی 😂 ولی خب من از طریق داروین به این جمله رسیدم :دی 
پاسخ:
منظور رو رسوندی، شما یک ساینتیست هستی:)
۲۵ مهر ۹۶ ، ۲۳:۱۱ ستــ ـاره
خوشم میاد سینا زده تو خط داروین و ساینس :)))
پاسخ:
همانا که هر دوی شما از گمراهان هستید! :)))