همان

همان

همان

همان

دیوارچرتنوشته های زندان

دوشنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۶، ۰۹:۵۱ ب.ظ

۹۶/۰۸/۲۹
همان

نظرات  (۸)

۲۹ آبان ۹۶ ، ۲۱:۵۲ شوالیه‌ی افسرده سیما
 «من تیکه پاره تا تهران آوردمت که هزاری تیکه پاره بهم میدی؟»

_اعتراض راننده ی اتوبوس خط آزادی به هزارتومنی کهنه ی یکی از مسافرا همین چن وخت پیش
۲۹ آبان ۹۶ ، ۲۱:۵۲ شوالیه‌ی افسرده سیما
هوا جوری پاییزیه که دلم میخواد یه واحد کهنه ی 60 متری حوالی انقلاب تهران اجاره کنم.
۲۹ آبان ۹۶ ، ۲۱:۵۳ شوالیه‌ی افسرده سیما
بالاخره بعد از ماهها یا شاید سالها موفق شدم گریه کنم. نصفه ی دومش اشک شوق بود.
۲۹ آبان ۹۶ ، ۲۱:۵۳ شوالیه‌ی افسرده سیما
گریه ؟ چرا ؟ نکنه افسرده شدی ! 

بهرحال سعی کن به مریمیسم دچار نشی ! 🙄
پاسخ:
گریه نشونه ی سلامتیه. دقیقا کسایی که نمیتونن گریه کنن افسرده اند.
اوه پس خوبه که افسرده نیستی 😁 البته افسردگی مدل های مختلفی داره اصولا هرکی زیادی ناراحته رو میگن افسرده :))
پاسخ:
ممنون که به فکر ما هستی:) آره خب علمی نگاه کنی افسردگی معنای دیگه ای داره. ولی افسرده به معنای عامش یعنی منجمد. کسی که چیزی حس نمیکنه. من این معناش رو منظورم بود.
چه قد کامنتا خوب بود 
الان حس میکنم باید بگم گریه تون مبارک

پاسخ:
ممنون:) البته این چیزمیزا مال چند وخت پیشه همه رو با هم گذاشتم واسه خالی نبودن عریضه این روزا.
ها راسی! میخواستم بپرسم تونستید بخوابید؟ 
پاسخ:
نع! ولی دارم تلاشمو میکنم:)