همان

همان

همان

همان

غــــــــمخورک

پنجشنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۶، ۰۷:۴۴ ب.ظ

۹۶/۰۹/۳۰
همان

نظرات  (۱۰)

عااااااااااغااااااااااا من دلم برا شوالیه افسرده سیما تنگ میشه:((((((((

لاکن ولییییی*_* مبارکههههه مبارکههههه 
کیلی لی لی لییییلییییییی! دس دس 

+چرا اسم نویسنده تغییر نکرده؟! 

پاسخ:
جدی؟ فکر میکنم اسم نچسبی بود یه جورایی:/
ممنان:)

+همچنان درحال ساخت و سازیم:)
نه عاغا نه 
من به شخصه به فضا و رنگ و بوی وبلاگا عادت میکنم! به قالب ها و فونت ها و اسماشون! بعد وقتی عوض میشن خیلی سخت کنار میام با مسعله:| 

ولی به هر حال مبارکه:-D دس دس:-D ایشالا چرخش برات بچرخه داداچ
پاسخ:
چه بد، چون من تقریبا هر سه ماه یه بار یا مهاجرت میکنم یا آدرس عوض میکنم یا قالب! :/ از یه منظر مثلا میتونید به این موضوع عادت کنید که این بلاگر خل و چله هی وبلاگش رو عوض میکنه :))

ممنون! چه پرشور:))
هیچی عاغا پس من با پای خودم از این وبلاگ برم بیرون سنگین ترم:| :(

پاسخ:
:)) خب قول میدم دیگه همین غمخورک بمونم:)
دست و جیغ و هوووووورااااااااا:-D بوتیمار :)))) 

دارم فک میکنم اون پرندهه که من بودم چی بود:| یادم نمیاد:/ دودو بود ینی؟!
پاسخ:
:))

این دودو ها همونایی که بودن که تو کارتون عصر یخبندان با سید سر هندونه دعوا میکردن:))) آخرشم منقرض شدن بندگان خدا:))
تو کارتون عصر یخبندان مگه سید داشتیم؟ سید چی اونوقت:-D؟ سید متتی(مهدی) مثلا:-D ؟!
[او بسیار کم انیمیشن، فیلم و ... میبیند]
پاسخ:
کام آن! عصر یخبندان رو که تا حالا هزار بار نشون داده! سید منظورم همون SIDه دیگه رفیق مندی و دیه گو!
 سید مهتی رحمتی هم که مال اون کارتون HAPPY FEET بود:))
عح این اسمش سید بود؟:-D خوشبختم سید جان:-D 

+هپی فیت؟! عااااغا به جان خودم من از دار دنیا یه دونه هپی فیت میشناسم اونم اسم یه رقص پا توی بریک دنس هستش:-D 
معروف به بی بوی هپی فیت Bboy happy feetکه اتفاقا خعلی هم فان و مسخره اس:| 

پاسخ:
نه مثل اینکه واقعا اهل انمیشن نیستی شما:)) هپی فیت هم اون انمیشین معروف پنگوئنه بود دیگه! اتفاقا اون پنگوئنه هم تو کار رقص پا بود:) مضافا بر اینکه شوخی بی نظیر و هوشمندانه ی من با سیدمهتی رحمتی خراب شد:| :)))
عحححححح! الان که فک میکنم این حرکته خیلی شبیه راه رفتن و حرکات پنگوعن هاس! 
+إهم! ببخشید شوخی زیبا و ایناتون رو خراب کردم 
پاسخ:
لابد ازون شخصیت الهام گرفته شده دیگه:))
نه بابا شوخی لوسی بود اِنی وِی:/ :)
[میخندد] من حتی سید مهدی رحمتی رم نمیشناختم:-D روم نشد بپرسم رفتم سرچ کردم:-D وای خدا:-D خلاصه که داداچ بمیرم برات همه شوخی هوشمندانه ات با خاک یکسان شد :/ :-D 
پاسخ:
:))) خب پس علاوه بر انیمشین اهل فوتبالم نیستی شما:)) نه زیاد ناراحت نباش، مشکلی نیست:))
نمیدونم تا الان فکر میکردم یه دنسری لقبش هپی فیت بوده 
رقص پا رو ابداع کرده و اورجینالش شده به اسم ایشون! لا اله الا الله خلاصه[متفکر]
پاسخ:
نه قاعدتا همون اشاره داره به کارتون HAPPY FEET که خیلی انیمیشن معروفیم بود یه زمانی یادش بخیر.
دلم کباب شد واسه این بوتیماره...تهش از‌تشنگی‌‌میمیره؟😶

+یعنی کامنتا عالیه!:))))صخی من عاشقتم!:))
سد مهدی و‌هپی فیت خیلی خوب بود آقا!ته خلاقیت بود!:))))

پاسخ:
منم نمیدونم. گمون نکنم بمیره. خیلی کم آب میخوره شاید.. تراژدیش برا من همین بود که غمخورک به خاطر یه سری موهومات خودساخته هیچ وخت از شیرینی آب لذت نمیبره با وجود اینکه کنار آبگیره.

+:))
بنده خدا رحمتی:)) جنابعالی هم که پرسپولیسی متعصب!:))