همان

همان

همان

همان

This bleeding heart's Not beating much

دوشنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۶، ۰۹:۴۵ ب.ظ
۹۶/۱۰/۱۸
همان

نظرات  (۲)

چقد قابل درک بیانش کردی!:)
منتها حس من اینطوریه که فک میکنم من با گوش دادن به یه آهنگ پرمفهوم و غمگین با این سطح درک پایین ،دارم به مفهوم و عمقش بی احترامی میکنم.
هرچند رسالت موسیقی هم همینه،که تو بتونی با هر سطح فکری ای باهاش ارتباط بگیری
پاسخ:
ممنون:)
این حس رو من هم دارم. البته خب میشه در طول زمان مواجهه ی آدم با ترانه ها تغییر کنه ولی اینکه حس و فضای اون ترانه رو توی ذهنت خراب کنی یجورایی غیرقابل برگشته انگار!
بازم اهنگای خوب ساخته میشن و ما بازم اهنگای خوبی رو پیدا میکنیم 
حال خوب اقا! نکته مهم حال خوب شنوده اس

پ.ن:از موزیک لذت میبرد 
ممنون که لینک دانلودشم گذاشتین
پاسخ:
متاسفانه اون صدای دلنشینی که این آهنگ رو خونده برای همیشه خاموش شده... فکر نمیکنم هیچ صدایی و موسیقی ای به این خوبی دیگه پیدا بشه...
بله حال ما هم توی آهنگ تاثیر داره همونقدر که آهنگ تو حال ما:)

پ.ن. خواهش. خوشحالم که دوست داشتید:)