همان

همان

همان

همان

م. قرن۱۵ ه.ش

پنجشنبه, ۹ فروردين ۱۳۹۷، ۰۹:۰۸ ب.ظ

دیشب داشتم فکر میکردم. گفتم ما دیگر تقریبا رسیده ایم به سال۱۴۰۰. به قرن جدید.

بعد با خودم فکر کردم که من سال ۱۳۷۶ به دنیا آمده ام. و به احتمال زیاد هرگز سال ۱۴۷۶ را نخواهم دید.

و سال۱۴۷۶ به طرز دردناکی نزدیک به نظرم آمد... 

و زندگیم به طرز ترسناکی کوتاه. 

حتی بعید به نظرم رسید که تا ۱۴۵۰ هم بتوانم دوام بیاورم. و این دیگر خیلی نزدیک تر به نظر میرسید!

ناگهان مثل آدمی شدم که از زمان مقرر مرگش وقوف یافته. من قرار است بمیرم. اگر طبیعی عمر کنم قرار است که در قرن ۱۵ شمسی بمیرم. چه قرن اسرارآمیزی!

***



۹۷/۰۱/۰۹
همان

نظرات  (۱)

چه قرن اسرار امیزی…
پاسخ:
هوم..

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">