همان

همان

همان

همان

شوالیه ی افسرده سیما

سه شنبه, ۴ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۸:۱۵ ب.ظ


خسته ام و بی رمق.

ای لاله ی صحرایی! نشکفته چرایی...؟ 

نشکفته چرایی، نشکفته چرایی، نشکفته چرایی، نشکفته چرایی...؟



دریافت
۹۷/۰۲/۰۴
همان

نظرات  (۲)

۰۴ ارديبهشت ۹۷ ، ۲۰:۱۷ شوالیه‌ی افسرده‌سیما
این تصویر از نقاشی دومیه رو با اسکنر دستی، از روی کتابی اسکن کردم. به خاطر همین حس مالکیت بهش دارم. انگار این فقط متعلق به منه. چون در بوجود اومدن این فایل تصویری، دست من هم دخالت داشته. انگار این نسخه ی شخصی من از این نقاشیه.
ترکیب این تصویر خوب، نامی وام گرفته از بزرگترین شاهکار در جهان رمان -دن کیخوته-، و ترکی از نامجو که خاطره ها با آن داشتم... از آن ترکیب ها که فقط باید نزد پرهام نظیرش رو پیدا کرد!
دمت فروزان!
پاسخ:
لطف داری رند عزیز. ممنونم. هم تصویر دن کیشوت و هم ترک نامجو هردو خلسه آورند حقیقتا. برای من یه جور ترکیب سنتی وصنعتی محسوب میشه درواقع :دی