همان

همان

همان

همان

این پست قرمز رنگ است

يكشنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۱:۲۴ ق.ظ

۹۷/۰۲/۳۰
همان

نظرات  (۴)

به واقع شاید نظام افرینش(خدا) میترسیده بشر یه روز به خودش بیاد و بگه آبم کمه؟ نونم کمه؟ چرا یکی دیگه رو بدبخت کنم؟ یکی دیگه رو بیارم تو این دنیا که چی بشه؟ 
و شاید اینجوری نسل عظیم الشان(!خنده) بشر سالها پیش منقرض میشد 
پاسخ:
این هم پاسخ عمیق و مستدلیست:) خدا بگم خدا رو چیکار کنه که بدبخت و منترمون کرده اینجوری!:D
بر میگردونمت به اون جمله توی کتاب ساعت ساز نابینا که میگفت ماانسانها و همه موجودات ماشینی برای ژن‌هامونیم...
از وقتی فرگشتو فهمیدم و پذیرفتم چقدر همه چیز برام روشن تر شده
ولی از نظر غیر علمی بخوایم بهش نگاه کنیم، حسِ شهوت داغون کننده میتونه باشه مخصوصا در تمدن امروز... انسانی که خیلی چیز‌هارو در زندگیش باهم میخواد، انسانی که افکارش گاهی از خودش پیشی میگیره(لزوما به معنای مثبت نه)
ولی با گذر زمان بنظرم آدم یادمیگیره کنترلش کنه، میتونه چشماش رو ببنده و اطرافش فقط پرسه بزنه و واردش نشه و از عذابش هم درامان بمونه و همونطور که قبلا گفتم، به وقتش، اگر وقتش شد، نسل جدیدی رو به وجود بیاره.


* فکر کنم این موضوع برای آقایون خیلی جدی‌تر و سخت تر از خانم ها باشه. واسه همین نظرات منو جدی نگیر :))
جدیدا نگاهی که به عشق و شهوت و ... دارم شده یه نگاه علمی هنری ادبی! اینقدر ازش فاصله گرفتم!!
پاسخ:
آره اتفاقا خودمم به همچین موضوعی فکر میکردم. ژن ها از افراد مهمتراند. ژن ها فقط ذخیره ی خصوصیت نیستند، درواقع نسخه نهایی تکامل یافته ترین صورت زندگی اند، مسلما باید حفظ بشن. و جدا منم فکر میکنم این قرنی که توش زندگی بدترین شرایط ممکنه. خیلی ها از سرگردونی و بی پناهی، همین ماجراجویی های جنسی رو انتخاب میکنن و توش غرق میشن...

+نه منم دوستانی رو میشناسم که به این موضوعات نگاه هنری دارن. بیشتر از اینکه به جنسیت وابسته باشه به شخصیت و شرایط آدمها بستگی داره به نظرم.
راستی یادم رفت بگم اینو... خودتو تشبیه کردی به یه پسر بچه، 
من تجربه برعکسشو داشتم، اونم وقتی کسی رو خیلی دوست داشته باشم احساس مادر بودن بهم دست میده! مراقب و نگرانش باشم، نگاهش کنم، واسه لبخندش هرکاری بکنم، به حرفاش گوش بدم و ...
جالب شد... میشه تعمیمش داد بنظرت؟ 
پاسخ:
جالب شد واقعا. خب به هرحال این هم یک تجربه ست که بسته به عواطف و شخصیت و آدمهاست. مطمئمنا خیلی ها تجربه میکنن این حس ها رو و خیلی ها هم ممکنه اینطور مواجه نشن با موضوع. ولی اینکه علت غایی داشته باشه نمیدونم.
((: ولی لذت عجیبیه
پاسخ:
آره خب به نسبت بقیه لذتها خیلی اسرارآمیزه.