همان

همان

همان

همان

ما هردو بی هویت

شنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۷، ۰۳:۰۰ ب.ظ
به دلایلی این پست رو و چند تا پست دیگه رو پاک کردم. نمیدونم. راحت نبودم. عذرمیخوام. البته اگر چیزی برای عذرخواستن هست.
۹۷/۰۶/۱۷
همان

نظرات  (۳)

۱۷ شهریور ۹۷ ، ۱۶:۰۵ خورشید ‌‌‌
یک زمانی می‌گفتم این بهترین غزل حافظه.
"به می‌پرستی از آن نقش خود زدم بر آب،
که تا خراب کنم نقش خود پرستیدن"

پاراگراف آخر، خیلی دوست داشتنیه.
پاسخ:
من رو یاد اون پرسشش مینداز که: که این کند که تو کردی به ضعف همت و رای؟ ز گنج خانه شده خیمه به خراب زده؟[با لحن دهن کج گونه ی محسن نامجو خوانده شود]
کنجکاوم بدونم الان کدوم غزلش به نظرت بهترینشه؟ :)

خوشحالم که دوست داشتی. ممنون.
۱۸ شهریور ۹۷ ، ۱۱:۴۱ خورشید ‌‌‌
الان هم به نظرم همین بهترینشه ولی دیگه نمی‌گم. :دی
پاسخ:
ازین کلک های منطقی زدی که حقوق دان ها میزنن! :-)
سلام
حافظ دوست داشتنیه ولی من سعدی رو-به طور جدی و کمی هم لجبازانه-ترجیح میدم
خب اینم یه سلیقه اس دیگه
گفتم دو تا کتاب بهت معرفی کنم،شاید به دردت خورد
نشر نی چاپ کرده
از استاد بزرگوار-که افتخار شاگردی ش رو داشتم-سیّد محمّد راستگو
1-در پی آن آشنا..دفتر اول..مهندسی سخن در سروده های حافظ
2-در پی آن آشنا..دفتر دوم..آشنایان بیگانه

سعی کن تهیه کنی و بخونی تا با حافظ خیلی بیشتر آشنا شی و سعی هم کن به بقیه معرفی شون کنی
پاسخ:
سلام 
من شخصا خیلی تفننی دنبال میکنم شعر و شعرا رو. چندان شعر به مذاقم خوش نمی آد مگر یه جوری حس کنم حرف دل خودم ازش درمیاد که معمولا در نمی آد. برای همین شاعر ها چندان برام تفاوتی ندارند.
نشر نی همیشه کتاباش خوبه:) ممنون لز معرفی. حتما سر فرصت و طلب سراغ این کتاب ها خواهم رفت، همیشه کنجکاو بوده م نسبت به اندیشه های حافظ.