همان

همان

همان

همان

Her name

دوشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۷، ۰۲:۱۷ ب.ظ


"This Song is called "Felitsa", and "Felitsa"... is my mother"

1993, Yanni, at Acropolis concert_

 

"This Song is called "Felitsa", and "Felitsa" was... my mother"

 Yanni, at Puerto Rico concert, 2011_


:Song is called Felitsa



دریافت


۹۷/۰۶/۱۹
همان

نظرات  (۳)

۱۹ شهریور ۹۷ ، ۱۴:۲۴ اینتِرنال‌ْ آدِر
فوق العاده ای تو پسر!
پاسخ:
خیلی خوشحال شدم از دریافت این کامنتت رفیق:) ممنونم. یانی بی نظیره واقعا.
۱۹ شهریور ۹۷ ، ۱۴:۳۵ خورشید ‌‌‌
احساس می‌کنم له شدم. 
پاسخ:
له به معنی منفی؟ عذر میخوام. ولی به حرفهای اول این فایل گوش بده، میگه she is here whith us tonight...
یاد اولافور آرنالدز افتادم که تو کنسرتش قبل از Lag Fyrir Ömmu تعریف کرد که این آهنگ رو برای مادربزرگش نوشته، روز آخری که رفته بوده پیشش، کمی باهم شوپن گوش دادن (خودش عشق هوی متال بوده ولی مادربزرگش کلاسیک دوست داشته) و چند ساعت بعد از اینکه از اونجا رفته بوده، بهش خبر دادن مادربزرگش فوت کرده... و  داشت میگفت هرچی که من الان هستم بخاطر اونه. اگر اون موسیقی کلاسیک رو به زور به خورد من نمیداد، الان یه درامر بکگراند بودم


ما هم مدیون مادربزرگشیم حتی :)
پاسخ:
هنوز خاطرم هست اون پستی که چند وقت پیش درباره ی کنسرتش گذاشتید، اون موقع, راستش نمیشناختمش ولی حالا هرچی میگذره بیشتر حسادت میکنم! چه داستانهایی پشت این قطعه ها هست... الان دارم گوش میدم این قطعه رو ممنون از معرفیش. زیباست جدا.

آره واقعا, ردپای واضح خانواده همیشه توی اثر همه ی هنرمندها هست. این ها رو ازونا داریم.