همان

همان

همان

همان

دوسویگی هایی که ما را انسان میکند

جمعه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۷، ۱۱:۳۱ ب.ظ
 
(CD cover for the compilation album"the best of 1980-1990"I)


دریافت

U2

See the stone set in your eyes
See the thorn twist in your side
I'll wait for you
Sleight of hand and twist of fate
On a bed of nails she makes me wait
And I wait, without you
With or without you
With or without you
Through the storm we reach the shore
You give it all but I want more
And I'm waiting for you
With or without you
With or without you
I can't live
With or without you
And you give yourself away
And you give yourself away
And you give
And you give
And you give yourself away
My hands are tied
My body bruised, she's got me with
Nothing to win and
Nothing left to lose
And you give yourself away
And you give yourself away
And you give
And you give
And you give yourself away
With or without you
With or without you
I can't live
With or without you
Oh
With or without you
With or without you
I can't live
With or without you
With or without you

پ.ن. هنوز همانم. گفتم یه تنوعی بدم به وبلاگم یه مدت.
۹۷/۰۶/۲۳
همان

نظرات  (۳)

چه قشنگه :]
.
هنوز به اشتراک گذاشتن آهنگ تو فضایی مثل وبلاگ جزو قشنگ‌ترین کاراییه که میشه کرد :))
پاسخ:
:)

گوش داده شدن چیزی که آدم به اشتراک میذاره هم حس خیلی خوبی داره، ممنون که گوش دادین:)
آقااا من هربار این آهنگ رو میشنوم یاد اون اپیزود فرندز میوفتم که راس و ریچل (بار اول) بهم زده بودن و دلشون تنگ شده بود و هی میخواستن پیام بدن و غرورشون اجازه نمی داد و فلان. اولین بار اونجا شنیدمش و بعد رفتم دنبالش و اینا.

بعد یه بار U2 یکی از آلبومهاشو (اون سفیده) مجانی گذاشته بود تو آیتیونز، انقددددددددددددر فاااز داد دانلود کردنش کههه. میدونی آدم این آلبومایی که دانلود میکنه همش با عذاب وجدانه که آرتیست طفلکیش کلی خرج کرده و خب این آلبوم فروشی بوده و من دارم دزدی می کنم و اینحرفا... بعد اینا آلبوم رو مفت گذاشته بودن و آدم با دانلودش حس اینایی که گیفت کارت میزنن دانلود می کنن پیدا می کرد :)) حس کلاس بالایی و اینکه بلاخره منم یه چیزی مستقیم از آیتیونز دانلود کردم و صاحابشم راضی بوده و اینا :))

در آخر اینکه بانو amy lee ح.م.ب (حنجره‌شان مانا باد) این آهنگ رو به زیبایی کاور کرده که دستشون درد نکنه. 

پاسخ:
از فرندز فقط دو سه اپیزود دیده م متاسفانه:/ u2 رو درواقع برد پیت بهم معرفی کرد، به من و به حضار توی مراسم اسکار ۲۰۱۲،۲۰۱۳ البته، دقیق یادم نیست.  اومده بود روی سن تا پرفورمر بعدی رو معرفی کنه, گفت they are the greatest band in the worldیا همچوچیزی بعد هم اونا اومدن آهنگ ordinary loveرو اجرا کردن که بینظیر بود، همونجا عاشق صدای Bono (حمب) شدم.

والا من که همیشه جهان سومی بودنم رو درنظر میگیرم، هیچ وقت حس خاصی ندارم از دانلود قانونی یا غیرقانونی:/

اینهم خوب چیزی بود، ولی من واقعا اصل رو ترجیح میدم، اون استیصال و کوفتگی قشنگ توی آهنگ اصلی احساس میشه با سروصداهای خاص u2.
چجوری آخه :/
من بار اولی که فرندز رو دیدم، شروع اپیزود 1 با خودم بود ولی یهو دیدم یه فصل کاملشو دیده‌م :|| بعد به نظرم وقتی آدم تباه باشه اینجور چیزا خیلی میچسبه. چون محتوای خاصی که نداره، فقط پشت هم میبینی و گاهی می خندی و تو کله ت هوا می چرخه. یهو میبینی ساعت 3 شبه. یعنی مثلا نصف روز کلا نبودی. هیچ جا نبودی. 

+آره خب دیگه اون حس گناهه یجورایی بسیااار کمرنگ شده :/ ولی خب بازم حال می ده که بری با وجدان آسوده دانلود قانونی کنی. و فولدر دانلود آیتونز که سابقا توش فقط پادکست های بی مزه و آموزشی میرفت، الان به موزیک هم مزین شه :د 
پاسخ:
والا نمیدونم چرا اون ارتباطی که همه با فرندز گرفتن رو نتونستم بگیرم من. منم مثلا درمواجهه با گات یا برکینگ بد همینطوری یک نفس تا آخر فصل رفتم ولی فرندز برام خیلی جذاب نبود، شاید حال و هوای اونموقعم به سریال نمیخورد.

+بدبختانه من با آی تونز هم آشنا نیستم و حتی در این مورد هم نمیتونم همدردی خودم رو ابراز کنم! انی وی ایشالا این فولدر آیتونز همیشه پر از u2 باشه :D