همان

همان

همان

همان

حافظ و پرهام و کِرک هامت

سه شنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۶، ۰۸:۳۸ ب.ظ
۹۶/۱۰/۲۶
همان

نظرات  (۴)

۲۶ دی ۹۶ ، ۲۱:۳۰ شوالیه‌ی افسرده‌سیما
الان داشتم قسمت 10 سریال how i met your mother رو میدیدم. پست رو که میخونم دقیقا انگار مثل تد، 5 تا shot از اون red dragon ها رو رفتم بالا و اومدم این خزعبلات رو سر هم کردم!:D
وحشی های دلبر !
عاشق متالیکام ...
پاسخ:
من که روز به روز بیشتر اسیرشون میشم اصلاً!
موقع کامنت گذاشتن برا بقیه 
خیلی به خودم نهیب میزنم که ببین صخی! تو حق نداری قضاوت کنی 
حق نداری بولد کنی
خلاصه امیدوارم چیز بدی نگم منتها؛ بین خیلی از پست ها اسمی از دوران دبیرستان و کنکور دیدم!
علت خاصی داره؟،
پاسخ:
متوجه سوال نشدم راستش! بعنی زیاد از دبیرستان و کنکور مینویسم؟ یا کم از دبیرستان و کنکور مینویسم؟ به هرحال اون دوران یه سری اتفاقی رخ داد که یه جورایی تمام زندگی من رو تحت الشعاع قرار دادن. البته شاید خیلی هم اتفاقات عظیمی نبودن ولی خب من رو که بد جور دگرگون کردن. شاید اگه اون دوران، عادی سپری میشد من الان یه آدم دیگه بودم.
منظورم این بود که زیاد میگید
علتش رو هم که فرمودین:)
پاسخ:
آهان اوکی،
و مرسی سرعت العمل:))