همان

همان

همان

همان

کارت پستالی برای دوست قدیمی

دوشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۷، ۰۱:۳۲ ق.ظ


مطمئن نیستم هنوز اینجا رو میخونی یا نه.

همچنان برات آرزوی «یقین» میکنم. گرچه هردو میدونیم محال اندیشانه ست،

میدونیم و نمیدونیم...

Low Man’s Lyric

۹۷/۰۶/۱۹
همان

نظرات  (۱۱)

برسد به دست مریم
اوکی من براش سند میکنم تا ببینه :/ 
پاسخ:
ممنون:/
خوبه که پای این پست اون یکی دوست قدیمی هم حضور داره:)
خیلی منو بچه فرض کردی که فکر کردی با اون حرف خوشحال میشم 😐🤔🙂 

+ میدونم خیلی ضد حال ممکنه باشه این کامنت ولی با لحن فان باید بخونی ! (انقد با دخترا معاشرت داشتم که الان میترسم تو ام مثل اونا ناراحت بشی با این مدل کامنت 😐😐😐 یعنی ناخودآگاهگ فکر میکنه که تو دختری درحالی که خودم میدونم تو پسری ) 😁😂 

++ اها میخواستم بگم که ... شت یادم رفت ! 

++++ شتتتت یادم اومد 😂 خواستم بگم این اهنگش خیلی خفن بود ولی بازم نمیتونم درک کنم چطور متوجه زمزمه هاش میشی من اگه فارسی ام میگفت نمیفهمیدم چه برسه انگلیسی خخخ 
پاسخ:
البته صرفا حس خودم رو گفتم، نیت رو نمیشه انقدر راحت حدس زد. نمیدونم شاید ناخودآگاه خواسته باشم تو رو خوشحال کنم، به هرحال ذهن تعارفی ما ایرانی هاست دیگه:/ 

+ نه بابا راحت باش:)
++منم چندان نمیفهمم، از لیریکش کمک میگیرم.
پرهام، پرهام، پرهام ...
چقدر تو خوب و خاص و دوست داشتنی هستی آخه ...
مگه میشه تو رو نخوند پسر ؟!
من هستم همیشه.
مرسی به خاطر همه‌چی پرهام؛ مرسی ... 💓
پاسخ:
:)
قبلا هم گفته بودم یه جورایی چون خاموشی و وبلاگ هم نداری که من کامنت بذارم، نبودنت حس میشه، البته همچنان میگم هرطور خودت راحتی همون. ممنون از لطفت.

دست روزگار رو ببین که سینا هم اینجاست الان, reunited شدیم :D

ذهن تعارفی 😉😊 باورت نمیشه چقد تو خارج این تعارف مزخرف به کمرمون زده . وقتی به انگلیسی ترجمش کنی ممکنه یه جنسی که مثلا طرف خواسته مجانی بهت بده رو مجبور بشی بابتش کلی پول مفت بدی . نمیشه هم پسش گرفت که تعارفو تو این شرایط  !! یعنی از چپ و راسته که از این مرز و بوم فقط بلا سرم نازل میشه حتی اگه یه قاره دیگه باشم 
پاسخ:
ای بابا:)))) یه جورایی برام تصورش سخته اصلا چه جوری میشه تعارف نکرد! 
آره دیگه ،خاورمیانه ای جماعت اصلا خلق شده که زجر بکشه :-/
خواستی برا مریم کامنت بذاری متنش رو برا من بفرست من براش سند میکنم تو تلگ 😂
پاسخ:
نه دیگه زحمتت نمیدم، خودش بی واسطه اینجاست:))
پرهام من اینقد رفتم و اومدم، روم نمیشه دیگه آدرس بدم؛ چون می‌دونم از پس هر افتتاح، یک ویرانیِ قریب‌الوقوع هست؛ برا من اینجوره !

@ سینا من کامنت‌های وبلاگ پرهام رو هم شخم می‌زنم، هستم همیشه؛ نگران نباش :))
پاسخ:
متوجهم کاملا، خودم شخصا با تغییر آدرس کنترل میکنم میل به ویرانیم رو:))
میخونمت:)
هشتگ مری : خودش گفت نمیتونه برات کامنت بذاره ! گفتم اینجوری کامنت بذاره ! =)

تو ام بخون پرهام 😂
پاسخ:
من دیگه راحتتون میذارم شما دوتا رو :D
آهان من درست نخوندم سینا، در هر حال این پست پرهام باعث شد آدرس وبلاگ رو‌ بذارم زیر زیرکی :))
خلاصه که مشکلی نیست دیگه :-"
ولی مرسی از توجه‌ت در کل :d

+ من دیگه ادامه نمیدم آقا تا روابط تیره و تار نشده، ترجیح میدم با سکوتم به reunited بودن اجازه بدم کارشو بکنه :))
پاسخ:
reunion خوبی بود، سه تایی، بعد از مدتها. :)
داشتم فکر میکردم حالا شب در قیرگون ترین و غلیظ ترین و چسبنده ترین حالتشه، یکی دو ساعت دیگه که صبح بشه و ما آزاد بشیم، آسمون سینا اینا قراره توی این قیر دست و پا بزنه. ما فرار میکنیم اونا گیر میکنند، ما گیر میکنیم، اونا هنوز آزادند... 
نصفه شبی زده به سرم.
لطفِ تو باعثش شد (:
امیدوارم به سر من دیگه نزنه و بمونم این بار :-"

پاسخ:
وبلاگ پارادوکس اورجینال:) خوب کردی آدرسش رو نگه داشتی، ممنونم ازت :)
۲۰ شهریور ۹۷ ، ۱۲:۳۳ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
عه این عکس:-)
پاسخ:
یادش بخیر:-)