همان

همان

همان

همان

Desert.Of.Sadness

جمعه, ۲۴ دی ۱۳۹۵، ۰۵:۰۲ ب.ظ
۹۵/۱۰/۲۴
همان

نظرات  (۵)

این آهنگ باعث شد دوباره برم فیلم " س.ن.گ.س.ا.ر ثریا " رُ ببینم !

البته نمی دونم چرا شنیدن این آهنگ ُ خوندن از احوال تو، منُ یاد اون فیلم انداخت؛ اما فیلم خیلی تاثیرگذاریه !

پاسخ:
ندیدم اون فیلمو متاسفانه.
والا به نظرم حال و احوال این روزای من بیشتر به فیلم "هامون" مهرجویی شبیهه:)
۲۴ دی ۹۵ ، ۱۹:۴۰ منتظر اتفاقات خوب
آهنگ روزای بدتون بره و دیگه برنگرده.
پاسخ:
سلام به سومین وبلاگ متوالی من خوش اومدید:))))
ممنونم. البته حیفه، آهنگ نوستالوژیکیه برام:)
چقدر حافظه ی اهنگ ها میتونه تلخ باشه...
پاسخ:
حافظه.... چه کلمه ی خوبی. 
این آهنگ تلخه برام ولی یجور تلخی شیرین.
به لطف صداوسیمای محترم که رحم به آهنگ صغیر و کبیر نمیکنه و شهادت و عزا و شادی دست به دامان آهنگای بدون کلام میشه و هیچگونه تحولی در آهنگ سازی به کار نمیبره...با شنیدنش یاد قسمت هواشناسی اخبار شبکه یک افتادم که این آهنگ روش بود!:|
گند میزنن به آهنگای نوستالژیک آدم!!
باله دریاچه قو...با اون عظمتو گذاشته بودن رو تبلیغ دستمال کاغذی...چی بگم من آخه... :|

موسیقی تو هر زمانی تسکین روحه...شادی...غم...دلتنگی!
تو هر لحظه ای که یه آهنگو برای بار اول گوش بدی همون حسی که اون لحظه داری توش ریکورد میشه...سعی کن هرازچندگاهی میون شادیات آهنگ گوش بدی!اونوقت میتونی وقتی ناراحتی بهش گوش بدی و حالت خوب شه! :)

پاسخ:
مرسی! دقیقا منم اولین بار تو تلویزیون شنیدمش فقط یادم نبود کجا پخش میشد. کلا بچگیم پای تلویزیون گذشت. واسه همین با اینجورا آهنگا خیلی حال میکنم، من رو میبرن به همون دوران..... آهنگای یانی و ونجلیس و کیتارو و امثالهم. 
نمیشناختم دریاچه ی قو رو[ آیکون عرق شرم] الان رفتم گوش دادم، دقیقا یاد دسمال کاغذی افتادم:| ولی جدا ممنون بابت معرفیش خیلی عجیب و قشنگ بود.

دقیقا. اون حس رو میگیره به خودش.....
عجب نقشه ای! منتها من اصولا احساس ناراحتی رو پنجاه برابر عمیق تر و شدیدتر از شادی حس میکنم! میترسم گوش بدم اونوقت ناراحتی هام حال آهنگ رو بد کنه:دی
منم اکثر وقتم پای سیمای خانواده و اینا میگذشت لذا این اهنگ برام حس بدی رو تداعی میکرد ... نوستالژی ترسناکی بود :/ ولی فکر کنم زیاد گوشش کنم مرسی !

راستی من جای تو بودم کامنت اول رو سانسور میکردم یه بخشش رو .
 شاید یه از خدا بی خبر بیاد و به حرف اون ادم افسرده عمل کنه و تا چند روز ذهنش درگیرش بشه و خواب و خوراک از سرش بیفته ... 
پاسخ:
آره یجورایی ترسناکم هست. خواهش میشه داوش. مرسی که گوش دادی.
امان از دست تو! ببینم میتونی یه دعوا هم اینجا درست کنی:دی