همان

همان

همان

همان

بلند بلند فکر میکنیم

دوشنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۵، ۰۸:۲۲ ب.ظ

۹۵/۱۱/۰۴
همان

نظرات  (۶)

من متاسفانه هنوز موفق نشده‌ام بیرون از درکِ خود را درک کنم! لا ادری
پاسخ:
بدبختی اگه میشد درک کرد که دیگه بیرون نبود:/ این چیزی که نوشتم بیشتر وصف یه سری حالات عرفانی بود که اخیرا بهم دست داد!:دی
۰۴ بهمن ۹۵ ، ۲۳:۱۷ درنگ خاموش
البته شیخ عجل می فرمایند «بنی آدم اعضای یک پیکرند»!

پاسخ:
اتفاقا غرض من از نوشتن پست هم همین بود. همیشه به نظرم "یک پیکرند" صحیح تر میومد تا "یکدیگرند" ولی از دریچه ی اون نگاه خلق الساعه و خام من که اینجا دربارش نوشتم، یکدیگرند هم میتونه درست باشه. 
به هرحال ای کاش دلیل این اعتقادتون رو میگفتید که بیشتر استفاده کنم از نظرتون. اصولا نظرات شما همیشه برام ارزشمند بوده:)
۰۴ بهمن ۹۵ ، ۲۳:۳۸ درنگ خاموش
از آنجا که کامت پیشین را قدری با عجله نوشتم و خواستم شعر سعدی را نجات دهم، شیخ «اجل» را شیخ «عجل» کردم(!) که خواستم همینجا مراتب پوزش و پشیمانی را از آن شیخ عزیز و حضرت عجل که فعلا مهلتمان داده، اعلام بدارم!
پاسخ:
این تعجیل شما در نجات شعر سعدی قابل تحسینه واقعا:)
از این اشتباهات زیاد پیش میاد. منم یه سری مذبوحانه رو نوشتم مزبورانه:دییی
این پستت منو یاد جهشی در علم با مورگان فریمن میندازه :دی
پاسخ:
والا ندیدم اونو.
ولی حدس میزنم این قضیه رو به کوانتوم ربط داده باشه، جدیدا همه چیزو به کوانتوم ربط میدن منم که هیچی سردرنمیارم:/
من که کلن شوتم و فقط می دونم کوانتوم جزئی از فیزیکه، جزئی از فیزیکه دیگه ؟ :‏)‏)‏، اما این برنامه از منوتو پخش میشه، تو هر برنامه چند تا سوالو مطرح میکنه و میره دنبال جوابش ‏!‏
البته اصلن جذاب نیس به نظرم، برا سرگرمی خوبه فقط، اصلن حرفاش قانع کننده نیست :-‏\‏
پاسخ:
والا منم تو این زمینه شوتم:دی آره تو فیزیک نوین بررسی میشه ظاهرا. 
شما حرفاشو چیکار داری؟ من جای شما بودم چشامو میبستم و به همون صدای آرامبخش مورگان فریمن گوش میدادم و لذت میبردم :دی
اره دیگه این پستت یخته کوانتومی بود من خوشم اومد .. وقتی به چیزی نگاه میکنیم در واقع روش تغییر اعمال کردیم . این شالوده ی فیزیک کوانتومه . مثلا برای همین میگن الکترون هم حرکت موجی داره هم خطی و وقتی مثلا بهش فوتون شلیک میشه تا ببینیمش درواقع جهت واقفعیشو از دست میده و در محیط آزمایشگاعی نمیشه حرکت واقفیشو دید و اینا .. بگذریم . جهان هولووگرافیکو بخونی شاید یخته وارد وادی کوانتوم بشی ! اگر نخونی .... باید به همون دروازه های فلسفه چنگ بزنی ! :/
پاسخ:
هوم. این همون بحث عدم قطعیت هاینزنبرگ بود نه؟ 
دارم میزنم تو کار کوانتوم. به هرحال خیلی این روزا ازش بحث میشه دوربرم. 
اوکی سعی میکنم به دروازه های فلسفه چنگ نزنم:/