همان

همان

همان

همان

برای جان لانگ سیلور#repost

شنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۵، ۰۱:۰۷ ق.ظ
۹۵/۱۱/۳۰
همان

نظرات  (۵)

آقا من این انیمیشن رو خیلی دوست داشتم
پاسخ:
هوم. واقعا قشنگ بود.
من نسبت به این انیمیشن سیاره گنج احساس خوبی نداشتم . ولی ممنون که یادم انداختی . میرم دانلودش میکنم ...

بارها و بار ها دیدمش انقدر که سی دیش خش برداشت و به کل نابود شد . 
برام خیلی ترسناک و استرس زا بود ... رعب اور ترین قسمتش اونجایی بود که حمله میکنن به رستورانشون ... دقیق یادم نمیاد . وای مثل یه کابوس بود . لعنت بهت پدرام !! (این ازین لعنت خوبا بودا !)
پاسخ:
آقا کجا ترسناک بود:| پس اون سریال "داستان های باورنکردنی شبکه 5" رو چی میگی P:
این خش برداشتن سی دی هم از نوستالوژی های نسل ماست!
"لعنت خوب" بر خودت!
راستی لعنت رو پدرام فرستادم ! تو پرهامی:دی
پاسخ:
اوکی داوش! فکر کنم این معضل "پدرام" و "پرهام" برای تو یه چیزی تو مایه های همون معضل عمومی "ابولفضل پورعرب" و "فریبرز عرب نیا"ست. همش اشتباه میشن این دو تا:دیییی(الان درست گفتمشون؟:|)
ازون دست کارتوناییه که هزاربار دیدمش ولی هیچوقت نه از دقیقه اولش دیدم و نه تا دقیقه آخرش!-_-
اکثرن طرفای عید پخشش میکردن...وقت خونه تکونی بود و اینا تلوزیون از برق کشیده میشد به دلایلی که هنوزم نفهمیدم!!همیشه م وسط کارتون من!:|
یادمه یه موجود عجیبیم توش بود که با این کاپیتانه بود ولی یادم نیس چه شکلی بود!:/
جواب کامنت سینا رو که دیدم گرخیدم!!اصن اون لعنتی هم جزو فیوریتام بود هم در حد مرگ ازش میترسیدم!فک کنم همونیه که یه مرد خوفناک یه فیلماییو نشون میداد بعد باید حدس میزدی واقعیه یا نه!!!!
پاسخ:
خب ببینیدش سر فرصت. یکی از قشنگ ترین کارتونای دیزنیه.
قطع کردن تلویزیون وسط کارتون! یکی دیگه از نوستالوژی های نسل ما:دییی

مرد خوفناک!:))) آره همون بود. انصافا خود مجریه انگار روحی چیزی بود:/
خوندن یه کتابایی...دیدن یه فیلمایی...میتونه همون سفر پر ماجرایی باشه که میخوای!:)
پاسخ:
آره واقعا. ولی هیچ چیز جای تجربه ی واقعی رو نمیگیره.