همان

همان

همان

همان

مستندی که باید دید#repost

شنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۵، ۰۱:۰۶ ب.ظ

۹۵/۱۱/۳۰
همان

نظرات  (۲)

این مستند جدیده؟!چون یادمه چند سال پیش یه مستندی همین مدلی از شبکه دو دیده بودم!!

بند آخر پستت شدیدن منو یاد "اژدها وارد میشود" مانی حقیقی انداخت!...اژدهای پیری که هنوز نفس میکشه :)
پاسخ:
والا یادم نمیاد محصول چه سالی بود. فکر کنم حوالی همین سال 94 ساخته شده باشه.

ندیدم اون فیلمو متاسفانه:/
اخیرا یه مستند هم یه گروه خارجی از شبکه ZDF آلمان اومدن درمورد یوز ها ساختن که اتفاقا همین شبکه مستند هم پخش شد به نام اشباح بیابان که از همین آرشیو شبکه مستند سرچ کنین میشه دانلود کرد
واقعا از لحاظ کیفیت ساخت عالی بود و کلی هم امید داد به کسانی که مشتاق حیات دوباره این خوشگلهای خال خالی هستن
البته مستند در جستجوی پلنگ ایرانی هم در همین زمینه بد نیست تماشاش من کلی باهاش گریه کردم

و حرف آخر اینکه حتما حتما اینو دانلود میکنم و میبینم و خیلی خیلی هم ممنونم که معرفیش کردین
پاسخ:
دیدم الان اون مستندو. از سایت آپارات. آقا دمت گرم خدایی! خیلی عالی بود مستندش. دوبلش هم به عهده ی دوبلورای محبوبم بود، داوود نماینده و علیرضا باشکندی*_*
به مراتب امیدبخش تر از تنهاوش بود این مستند. ممنون. اون یکی هم حتما سر فرصت میبینم.

خواهش میکنم. ممنون از کامنت خوبتون.