همان

همان

همان

همان

.
.
.



+شعر از مولانا شهرام شپپره (دامت حرکات الرأسه)
۹۶/۰۵/۲۲
همان

نظرات  (۶)

دقیقا همینطوره.هر وقت جدی نگرفتمش بهتر نوشتم... دستم انگار روون تر و بی قید تر میشه.

خوب شده واقعا ، مرکب سرخ هم جادو میکنه آدمو :)

پاسخ:
بله هم مرکب رنگیه هم یه جاهایی رو رسما نقاشی کردم با قلم! بیشتر اون «هیچ»ش ذوق زدم کرد، کلمه ی سختیه ولی این دفعه که بیخیال نوشتم به نسبت خوب شد!
۲۲ مرداد ۹۶ ، ۲۲:۱۱ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
سعی کنید خیلی غیر جدی اشعار بزرگان دیگه رو هم بنویسید!
پاسخ:
هوم. ممنون از پیشنهاد:-)) 
البته بحث سر جدی بودن من نیست زیاد. کلا  نوشتن چیزای مسخره با قلم و مرکب حال میده یه جور کنتراست ایجاد میکنه:-)
نه جدی هیچ رو خیلی خوب نوشتید من لذت بردم و حسودی نمودم :دی
همه چیزش خوب شده...
منم حافظ میخوندم اصلا دلم ضعف میرفت واسه نوشتن اما هیچ وسایلی دراختیارم نیست.
سیاه مشق روهم امتحان کنید چیز زیباییه. حروفِ درهم اما یکم توجه میتونی اون شعر یا جمله رو که پنهان شده بخونی...
پاسخ:
خیلی خوشحالم که دوست داشتید و ناراحت که چرا حسودی نمودین! اون قدرا هم خوب نیست خدایی. حالا به کسی نگین ولی راستش این اسکنر دستی هم که باهاش اسکن میکنم از روی نوشته ها, خیلی تاثیر داره! یه جورایی چون زمینه رو محو میکنه خط آدم بیشتر به چشم میاد:-)
خب فکر کنم این سری که رفتید انقلاب، باید یه سر به انتشارات یساولی بزنید، میدونید که کجاست؟:-)
سیاه مشق خیلی خوبه واقعا منتها سیاه مشق وقتی زیباست که یه استاد بنویسه. طوریکه همه ی واژه ها متحد و یک شکل باشند...
انتشارات یساولی رو که میبینم اصلا با یه حاااالی برمیگردم :/ کتاباش عاااالیه. 
وسایل خوشنویسی رو تقریبا خونه کامل دارم. اما وقتی تهرانم حتی وقت هم نمیکنم بنویسم.‌
یه دل میگه ول کن ارشد نمیخواد عجله کنی بخونی برو سرکار و کنارش خط و نوسیقی کار کن.

اره موافقم حروف باید خیلب یک شکل نوشته بشند...
اصلا کلمه یک شکل تو ذهنم میاد همراهش استاد امیرخاتیه. انگار کپی میزنه.


پاسخ:
اصلا یه حال و هوای خوبی داره فروشگاهشون. آدم نمیتونه دل بکنه ازش. پوستراشون هم خوبه خیلی.. (الان یعنی هوس کردم برم اونجا همین نصفه شبی!!!!)
میفهمم... کلا همه چی خوب بود تا این بختک درس و شغل افتاد تو زندگی ما:| :-)
راستی به بهانه اومدن اسم امیرخانی یه کتاب هم معرفی کنم به اسم دیوان محتشم کاشانی به خط استاد امیرخانی، استادم خیلی تعریفشو میکنه، فروشگاه انجمن خوشنویسان داره این کتاب رو، بالاتر از انقلاب، سمت ولیعصر، توی خیابون خارک، اونجا هم خیلی باصفاست:-)
ممنون برای معرفی. به لیستم اضافه میکنم ;)
کلا چون کتابای گرون و قیمتی هستند تصمیم داشتم کتابای خوشنویسی رو نمایشگاه کتاب بخرم و چندتا بنِ دانشجویی گیر بیارم که یکم تخفیف بهم بخوره :)
هر ماه یک مقداری پول ذخیره میکنم تا اون روز.

ولی حتما یه سر میرم این فروشگاه و انتشارات یساولی رو که هم لذت ببرم هم آشنابشم بیشتر...



پاسخ:
کتاب کمیابیه. کل انقلاب رو گشتم فقط همونجا داشت. 
هوم. فقط حواستون باشه رفتید اونجا یک فروشنده ی بازار گرم کنی داره که اگه حواستون نباشه وختی میاید بیرون یهو به خودتون میاید, میبینید واسه یک قلم دوهزار تومنی رفته بودید ولی پونصد هزار تومن جنس خریدید!
_یک زخم خورده_
بار ابیات داره رباط صلیبی منو جر واجر میکنه یعنی!-_-
اگه یه روزی از نزدیک ببینمش قطعن اولین سوالی که ازش میپرسم اینه که "امشب" چه خبر بوده شهرام جان!؟
قبلتر نیز مارو از دیدن خطتون مستفیض نموده بودین!!بازم مثل قبل میگم خطت خیلی عالیه!!:)
پاسخ:
:) دریایی از معانیه اصن!
ممنون:-)