همان

همان

همان

همان

استیو بوشمی بودن در مقابل جان مالکوویچ بودن

دوشنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۶، ۰۶:۲۲ ب.ظ

۹۶/۰۵/۲۳
همان

نظرات  (۱)

یکی از بهترین پستایی بود که ازت خوندم تا حالا!:)

فارگو رو ندیدم و متاسفانه استیو بوشمی (چه اسم زبون نچرخی داره!) رو هم نمیشناسم!ولی خب تو تصورات من تو اندکی شبیه جیمز فرانکویی!!:))

اینکه خوندن یا دیدن یه چیزی باعث میشه بنویسی حس خیلی خوبیه!من یه بار بعد دیدن فیلم human centipede این نیازو حس کردم و خب با توجه به مضمون مزخرف و چرت و پرت فیلم خیلی خوشحالم که در حد پیشنویس موند و در نهایت هم حذف شد!
پاسخ:

شما لطف داری. من تازه کلی بعدش پست گذاشتم که این پست از دید خارج بشه:))


جیمز فرانکو؟ هوممم آره الان که فکرشو میکنم خیلی شبیهش ام. شبیه به جیمز فرانکو بعد از یک دوره ی طولانی اعتیاد به شیشه البته:|

الان رفتن یوتوب ببینم تیزر فیلم رو... همینطور که انتظار میرفت تو ژانر موردعلاقه ی شما یعنی فیلم اسلشر بود. منتها ایده ی این فیلم دیگه.. یعنی نمیدونم چی بگم برا توصیفش! استناد میکنم به کامنت یکی از کاربرا پای تیزر این فیلم:


Human Centipede takes the term "that's messed up" to a whole new level

:))