همان

همان

همان

همان

سال94 همین آهنگ داشت پخش میشد.

يكشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۶، ۰۹:۵۴ ق.ظ

اثر michel granger

 

 

 

دریافت

 

پست قبلی+

۹۶/۰۶/۰۵
همان

نظرات  (۳)

چه موزیک خوبی . چقدر آشناست . مربوط به برنامه خاصی میشه ؟؟
پاسخ:
بله تو تلویزیون پخش میشد یه زمان. بدون کلام البته. آهنگ پس زمینه توی تبلیغ مایع دستشویی اوه (ave) بود:/ 
خا حالا :| 
پاسخ:
خا حالا؟؟؟ یعنی چی؟ احتمالا فکر کردید دارم شوخی میکنم, هوم؟ جدی میگم. تبلیغ اوه بود. همون که شهر رفته بود زیر آب و ماهیا رفت و آمد میکردن و اینا.. اون پیانوی اول آهنگ رو گذاشته بودن. اون ایموجی :/ رو واسه این گذاشتم که بگم گند زدن تو حس آهنگ با این کارشون و این حرفا...!
البته نمیدونم دقیقا منظور شما چی بود
شاید باورت نشه ولی "خا حالا :|" یه نوع واکنش مثبت اِ در لحنی که من ازش استفاده میکنم ببخشید خب حالا اِ :)) :| آره متوجه شدم مرسی 
پاسخ:

یعنی الان دارم «خا حالا :|» رو به انحا و الحان گوناگون توی ذهنم به کار میبرم که ببینم چجور حسی منتقل میکنه هربار:))

اوکی متوجهم. کلا سخته تو تایپ کردن، لحن رو دربیاری.