همان

همان

همان

همان

پاییز

چهارشنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۶، ۱۱:۳۵ ق.ظ
۹۶/۰۶/۰۸
همان

نظرات  (۳)

۰۸ شهریور ۹۶ ، ۱۶:۳۵ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
از اول شهریور میگن پاییز در راه است! این درحالیه که من از بس گرمم هست هیچ بویی از پاییز به مشامم نمیرسه! وقتی هم که پاییز میرسه، جوری زود تموم میشه که انگاری زمستون دنبالش کرده.
پاسخ:
بهتر! پاییز نباشه افسردگی هم نمیگیرید:/
به هرحال بستگی به محل هم داره دیگه! طرف ما که زمین پر از برگ شده...
پاییز دزد است و مبهم است. پاییز قلبِ خوش بین مرا دزدید ...
پاییز مبهم است ، حس هایش هم همه مبهم است.... اتفاقاتش مبهم است...
پاییز آدم را شاعر میکند ... باید مراقب بادهای پاییزی بود ، خودت سرما بخوری هیچی ، دلت سرما نخورد ، فکرت سرمانخورد...

شاید همه اینها فقط درمورد خودم صدق کنه D:

پاسخ:
شاید. نمیدونم. اگه به حس باشه فکر میکنم همه این حس رو تجربه میکنیم. بحث تجربه ها و زیسته ها که به میون میاد متفاوت میشیم.

پ.ن
فکر و دلم که نه خوشبختانه، ولی خودم که بدجور سرما خوردم -_-
کجایی پسر 
پاسخ:
اینجام