همان

همان

همان

همان

Fellowship of the spinner

جمعه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۶، ۱۰:۴۸ ب.ظ

۹۶/۰۶/۱۷
همان

نظرات  (۵)

میم ۴ طبقه تهشم هیچی ! 😐 

میم باید غلظت طنز داشته باشه ! ای چیه ... 

راستی اسپینر چراغ دار خریده ۵ تومن ؟؟ اینا رو تو تلگرام میفروشن خدا تومن هیچی ام چراغ نداره . فقط اورجیناله :/ البته خدا تومن نه ها ولی خیلی بیشتر از ۵ تومن عه . 
پاسخ:
اذیت نکن! برا من که عاشق دلخسته ی فیلم ارباب حلقه هام این لعنتی خیلی فوق العاده ست!

آره، معلوم بود بنجله البته. چراغاش درست کار نمیکردن هی باید ضربه میزدی بهش:/
من اصلا نشد ببینمش ... قشنگه ؟
پاسخ:
میفهمم. انقدر صداوسیما ناقص پخش کرده گند خورده تو فیلم. ببینش حتما یکی از بهترین فیلمای تاریخ سینماست به هرحال.
والا یکی این یکی دزدان کارائیب . انقد خورد خورد پخش کردن ادم بدش میاد از فیلم :/
پاسخ:
میتونم بگم یه نصفه از عمرت بخاطر ندیدن ارباب حلقه ها اون یکی نصفه هم به خاطر ندیدن  دزدان دریایی کاراییب، سرجمع کل عمرت بر فناست. موفق باشید:/
قبول ندارم . 

ارباب حلقه ها رو قصد دارم کتابشو بخونم و خب با دیدن فیلم نمیخام لذت کتابو از دست بدم ... 😉 

کارائیبم زیادی تو سبک فانتزیه که من خوشم نمیاد (بتمن علیه سوپر من رو نصفه دیدم !)
پاسخ:
هوم. کار خوبی میکنی. اون موقع ها که من فیلمش رو میدیدم لامصب کتابش پیدا نمیشد تو کل انقلاب، فک کنم یه مدت چاپ نمیشد. الان همه جا مثل نقل و نبات ریخته. 
کاراییب رو حداقل قسمت اولش رو ببین، حیفه واقعا.
۱۹ شهریور ۹۶ ، ۱۱:۴۴ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
خوبه که از اینا ندارم!
اصلا از اینکه کنترل زندگیم دست یکی دیگه باشه بدم میاد، که البته شده این کنترل از دستم در بره!
پاسخ:
ینی اصن سمتش هم نباید رفت!
شاید بهتر باشه بپذیریم زندگی کاملا قابل کنترل نیست.