همان

همان

همان

همان


۹۶/۰۷/۱۸
همان

نظرات  (۴)

چیزی که باعث می‌شه این وبلاگ برام جزو ویژه‌ها باشه٬ همین نگاهیه که فراموش شده انگار.
پاسخ:
حس خیلی خیلی خوبی به من داد این نظرتون :) ممنونم واقعا... درمورد نگاه ولی اگر روراست باشم بیشتر از اینکه خودم نگاهی داشته باشم، یه جورایی تیکه و پاره از نگاه دیگران تقلید کردم همیشه.
۱۹ مهر ۹۶ ، ۰۱:۱۲ ستــ ـاره
به نظرم همین برای اخلاقی بودن کافیه....
و عدمش برای اخلاقی نبودن!
ارجاعت میدم به یکی از پستهای خودم از کتاب پندارِ خدا درباره اخلاق اگر یادت بیاد.


+ فکر کردم خشن ترین آهنگ الان روی گوشی من چیه؟؟ دیدم که سمفونی شماره پنج بتهوونه :دی
پاسخ:
قابل اتکاست واقعا. هرچند این خاطره برای خیلی وقت پیشه و اون موقع ها دنبال یه چیز به قول خودمون "آسمونی" میگشتم برای ضمانت اخلاق!:)
اشاره ی خوبی کردین.. ترحم و شفقت که پایه شون توی طبیعت بدوی انسان بوده رو که معطوف میکنیم به یه هدف بالاتر. دقیقا همینه! اصلا یادم نبود اون حرفهای داوکینز رو موقع نوشتن این پست. ممنون.

+ وای خدا! :)))) الان دارم گوش میدم بهش، خیلی شنیده بودمش پراکنده. همچین کم هم خشن نیست ها! حماسیه یه جورایی:))
یاد یه اهنگی افتادم از شاهین نجفی که حالا گفتن نداره خلاصه
پاسخ:
شاهین نجفی زیاد گوش نکردم تا حالا متاسفانه :/
خوب کردین
پاسخ:
اینکه نجفی گوش ندادم؟ چرا؟