همان

همان

همان

همان

fanboying!

چهارشنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۶، ۰۲:۰۹ ق.ظ
۹۶/۰۷/۱۹
همان

نظرات  (۲)

۱۹ مهر ۹۶ ، ۰۹:۵۵ ستــ ـاره
یادم باشه اینترنت خریدم ازشون دانلود کنم حتما .
این آهنگم خوب بود دوستش داشتم فقط یخورده توی لیریکش مشکل داشتم مفهومو حس میکنم نگرفتم‌. 
پاسخ:
چه خوب:) البته این یکی از متعارف ترین آهنگهاشون بود ها! تو اغلب آهنگهاشون خیلی شلوغ بازی درمیارن! منم چندان مفهوم کلی رو نمیفهمم، کلا لیریک هاشون تا حدود زیادی همینطور مبهمه.  ظاهرا این آهنگ درباره ی اعتیاده که مدتها درگیرش بودن اعضای این گروه و حتی یکیشون هم در اثر اعتیاد فوت کرده. و otherside هم که معنی "مرگ" میده در زبان عامیانه. ولی به هرحال منم با پیش زمینه ی خودم باهاش ارتباط میگیرم و برداشت میکنم.
این همون گروهی بود که یه تخته شون کم بود دیگه ؟ :دی
خیلی خوبن، آهنگ هارد تو کانسنتریتشو خیلی دوس داشتم. واقعن تخته شون کمه و همین خوبه ;)
پاسخ:

آره، جدیدا به این نتیجه رسیدم که دو تخته شون کمه! پانک اند دیگه.

اون آهنگ به معنای واقعی کلمه شیرینه! هنوزم هر روز بهش گوش میدم. این جور آدمها برای من اون چیزی هستند که هیچ وقت نتونستم باشم. دیوونه، وحشی، رها...