همان

همان

همان

همان

به هیچ کس دروغ نگو جز به زنت!

جمعه, ۲۱ مهر ۱۳۹۶، ۱۲:۳۶ ق.ظ
۹۶/۰۷/۲۱
همان

نظرات  (۶)

۲۱ مهر ۹۶ ، ۰۰:۴۳ حضرت کازیمو
منم راضی‌ام ازت پسر 
پاسخ:
ما هم ارادتمندیم
خیلی خوشحالم که میخونی اینجا رو کازیموی عزیز :)
۲۱ مهر ۹۶ ، ۰۱:۰۶ حضرت کازیمو
ما خوشحالیم که شما می‌نویسی 
پاسخ:
مایه ی دلگرمیه این کامنت واقعا. ممنون. من هم خوشحالم که شما مینویسی:)
۲۱ مهر ۹۶ ، ۰۱:۲۹ حضرت کازیمو
مخلصانیم آقا
پاسخ:
ما بیشتر!
ما هم راضی ایم:) 
پاسخ:
خدمت شما هم ارادت داریم صخره جان:)
ممنون:)
۲۱ مهر ۹۶ ، ۱۳:۱۵ ستــ ـاره
حالا که همه کامنت گذاشتن راجع به نوشتنت و اینا منم بگم که واقعا وقتی متناتو میخونم ، هی میگم چقدر خوب نوشته این پسر ^_^
یجورایی حسودیمم میشه. خیلی وقته جز کپی کردن متن کتابا و آهنگ چیزی نذاشتم توی بلاگم! ولی مطالبت واقعا نابند. یکی بلاگ تو رو خیلی خیلی دوست دارم یکی هم دچار باید بود. اصلا از دلایل اصلی موندن منید توی بلاگستان :))

پاسخ:
چقدر لذت بخش بود دریافت این کامنت از طرف دوست خوبی مثل شما :)
خیلی خیلی ممنون. لطف داری ستاره ی عزیز.
اتفاقا من هم میخواستم بپرسم چرا مدتهاست نمینویسین؛ یادمه اون اوایل که وبلاگتون رو پیدا کردم خیلی روزانه مینوشتین. قشنگ هم مینوشتین. البته الان هم با علاقه دنبال میکنم تمام نقل قول هایی که میارید رو. خیلی برام آشنا و جذابن. و همینطور موسیقی ها رو... ولی خب لطف وبلاگ به همین نوشته های شخصیه...
دچار رو هم دنبال میکنم. چقدر فوق العاده ست! و چقدر نویسنده ش به طور حسادت برانگیزی اهل کتاب و فیلمه!!! واقعا خیلی کم پیدا میشن اینجور آدما.
چقد تعارف تیکه پاره می کنید :-/
پاسخ:
خب درسته که در قالب تعارف بیان میشه ولی حقیقتا هم ارادت داریم خدمت دوستان :))