همان

همان

همان

همان

حاضرین در سایت

شنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۶، ۱۲:۵۸ ق.ظ
۹۶/۰۷/۲۲
همان

نظرات  (۱)

آقا چه پنل ترو تمیز و مرتبی!
مال من چرا انگار توش چندتا اسب ترکمن دووندن پس؟!-_-

همیشه دلم خواسته این عمل چک کردن اینکه کی میاد و میره رو انجام بدم ولی انقد حافظه م ضعیفه نمیتونم آیپی هیشکی رو یاد بگیرم!!چه ظلمیه که داره به من میشه واقعن؟!:/

چه اتفاق غمگینیه...ما از این بعد دیرتر چک میکنیم پستای جدیدتونو که اون حاضرین در سایت هیچوقت یک نباشه! :(



پاسخ:
جمع و جورش کردم که آبروداری کنم جلو بازدیدکننده ها! پنل منم البته معمولا پر از برچسب زرده که توشون پر از نوشته های بی سر و تهه:))
خب شما هم کلی بازدیدکننده و دنبال کننده داری فکر نمیکنم بشه اصلا بین اونهمه کسی رو پیدا کرد. من کلا هفت هشت نفر آی پی برام ثبت میشه!

چه مهربون!^_^ ممنون... ولی خب حقیقت رو باید بپذیریم، هممون باید با این 1 لعنتی کنار بیایم:/ :)