همان

همان

همان

همان

از همون همیشگی!

چهارشنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۶، ۰۳:۵۸ ق.ظ
۹۶/۰۸/۱۰
همان

نظرات  (۱۰)

دست هاش با زمان زنجیر شدند بهم.
هوووف‏;‏ چقدر تلخ ...
پاسخ:
دقیقا، منم همین برداشت رو کردم... خیلی قشنگه این ایده ش در استفاده از بند ساعت مچی.
همون همیشگی خوب بود :دی
پاسخ:
دیگه کلاً وبلاگم شده نمایشگاه آثار gourmelin :))
واقعا جالب بود 👌👌
پاسخ:
خلاقیتش حسادت برانگیزه واقعا!
چرا نیستی چندروزه؟!
خاک عالم نکنه شمائم بستی رفتی!!😶😶😶
پاسخ:
من که کلا دو روزه نیستم! والا چیز خاصی برا نوشتن ندارم دیگه... شرمنده :/
آخه دو روزت مصادف شد با دو روزی همه رخت سفر بر بستن!:)
پاسخ:
آره ظاهرا دوباره با موجی از خداحافظی وبلاگی رو به روییم! سینا هم مدتیه بسته وبش رو:/
آره حتی یه صفحه ارتباط با من م باقی نذاشته بریم بدوبیراه بهش بگیم دلمون خنک شه لااقل!-_-
پاسخ:
آرامش خودتون رو حفظ کنید و این پایین رو هم نگاه نکنید.
:D
مسی کوفت ! تو تلگرامو اینستا رو داری دیگه ارتباط با منت کیلو چنده 😐

پاسخ:
یا حضرت اُودین! باز دوباره جنگ افروزی ها این آقا شروع شد:((( [ضجه میزند]
سعیمو کردم نگاه نکنم ولی نشد شرمندتم!-_-
قول میدیم کار به کتک کاری نکشه!با چندتا بدوبیراه جمعش میکنیم سریع!:)

@سینا
اینستا که نمیام،تلگرامم که هفته ای یه بار نهایتن،کجا میومدم فحش بارت میکردم؟!-_-
ولی الان که دارم فک میکنم ایمیلتو داشتم،کوتاهی کردم در این زمینه!ایشالا دفعه ی دیگه که وبتو بستی جبران میکنم!

پاسخ:
دیگه کاریه که شده، اشکال نداره:/ 
باشه، در هرصورت به وسایل اینجا صدمه نزنین! :D

+فکر کنم سینا الان خواب باشه! ینی اونجا ساعت چنده الان؟:-))
حالا چهارتا در و پنجره شکستن و به خون کشیدن دیوار که این حرفا رو نداره!!:))))


+مث اینکه دوساعت فاصله زمانیه حدودن،احتمال میدم الان نشسته باشه تو پارک و در حال کتاب خوندن باشه!ازین فاز روشنفکریا!!^^
پاسخ:
:))) خدا رحم کنه! 

+:)) یا شایدم با جمعی از دوستان نویسنده ش نشستن توی یه کافه و قهوه مینوشن و درباره ی ادبیات مدرن بحث میکنن:)
نه خیرم دارم با مامانم بحثم میکنم که این پیتزا رو حق دارم بخورم 😐 (دیگه جلوتر نمیرم خودتون بفکرید یعنی چی ) 

وب رو باز میکنم . 
پاسخ:
چیزی که ما تصور میکردیم vs چیزی در حقیقت اتفاق افتاد :D

خیلی هم عالی:)