همان

همان

همان

همان

دوست،دوست

جمعه, ۱ دی ۱۳۹۶، ۰۷:۴۴ ب.ظ

۹۶/۱۰/۰۱
همان

نظرات  (۳)

من شوالیه‌افسرده‌سیما رو خیلی دوست داشتم. من حیث المجموع، خیلی خوب بود. به خصوص به خاطر این نقاشی.
اما این اسم جدید هم واقعا خوبه :/
شعر نیما رو خوندی؟
http://nimayoushij.com/poetry117.html
پاسخ:
آه پس دوباره این روحیه ی خودتخریبگر من کار دستم داد. چون همیشه حس میکردم اسم نچسبیه یه جورایی. خب اسم مستعارم رو همچنان همون شوالیه نگه میدارم:)
ممنون. خودم خیلی دوستش دارم. یه جورایی همون شمایل واژه ی "غــــمخورک" شبیه خود این پرنده ست با گردن درازش:D

نخونده بودم این شعر زیبا رو تا حالا. ممنون از معرفیش. فکر کردم خوب میشه اگه تکه ای ازین شعر رو بذارم توی توضیح مختصر زیر اسم وبلاگ! شما نظری ندارین؟
((:ماهم همش درحال ویبره ایم زلزله اخرکاردستمون میده
پاسخ:
آره خیلی ترسناک شده اوضاع:/ البته کم کم عادی میشه طبیعتا.
+خوش اومدین به اینجا:)
((:والا واسه ماخیال نکنم عادی بشه الان بیش از دوهفته هست که میلرزیم همش:دی
پاسخ:
ای دادبیداد! امیدوار زمین در همون حد لرزش های بی خطر انرژیش رو خالی کنه تموم شه بره:))