همان

همان

همان

همان

نمرود تنهاست

شنبه, ۲ دی ۱۳۹۶، ۰۱:۴۲ ب.ظ

۹۶/۱۰/۰۲
همان

نظرات  (۵)

۰۲ دی ۹۶ ، ۱۳:۴۲ شوالیه‌ی افسرده‌سیما
پی نوشت کامنتی!:
این MP3 PLAYER من 2 گیگ بیشتر حجم نداره، دائم من رو در دوراهی های سخت انتخاب بین موزیسین های موردعلاقم قرار میده. مثلا مجبور شدم دوتا آلبوم متالیکا رو پاک کنم که بتونم آلبوم اسکورپیونز رو رو بریزم توش.
۰۲ دی ۹۶ ، ۱۳:۴۴ شوالیه‌ی افسرده‌سیما
پ.ن.ک
دارم آلبوم CRAZY WORLD از اسکورپیونز رو گوش میدم. توی تِرَک اولش داره میگه TEASE ME PLAESE ME و این حرفا... استغفرا... بعد توی ترک آخر آلبومش رو به آسمون داره میگه SEND ME A ANGEL و یه فضا معنوی خفنی برقراره. آدم یاد این توبه ی آخر عمر پیرمردا میفته!


 ممنون برای نوشتن این پست ها. البته وقتی چیزی دردناکه نباید اینجور واکنش نشون داد گمونم ولی ممنونم از خوندنشون و کاریش نمیشه کرد :/

پ.ن: ولی وقتی نمیشه با وضعیت موجود ساخت جز تنهایی چ میشه کرد اخه؟ عوض کردن بقیه؟ عوض کردن خود ادمو نمیگم چون خب اگر میشد ادم خودش اول همه میرف سراغ این و انقد دردسر نمیکشید :/ خلاصه نمیدونم کفره یا نه ولی واالله ماهم گناه داریم. یه گوشه چشمی جای این همه عذاب عنایت کنن جای دوری نمیره :/ :دی الان این خودش کفر شد باز؟ :/ :دی
پاسخ:
نه، ممنون ار کامنت شما. قدیمی بود یه جورایی این نوشته.

خب گمونم بهترین راهش اینه که آدم دنبال کسایی بگرده که مثل خودشن. چیزی که من رو آزار میده اینه که زیاد جسارت ندارم که برم ماجراجویی کنم و آدمای جدید پیدا کنم. شرایط اینجوری نیست فعلا یعنی. من که دیگه به مصادیق کفر و ایمان و زهد و این چیزا فکر نمیکنم. من دیگه بیخیال تمام این تعبیر هایی شدم که میکنیم. هیچی نمیدونیم واقعا...
الان رامین هم از تنهایی میگفت موج های ثابتی مه ناگاه بلاگستان را در مینوردند:-D
همون پیشنهادی که به رامین دادیم به شما هم:) 
پاسخ:
این گروه بلاگرا کجاست و مدارک لازم جهت عضویت در آن چیست؟
وای جیییغ! یه چیز دیگهههه! این قالبه تا دو سه روز پیش قالب وبلاگ یکی از بچه ها بود 
اون برداشت و شما گذاشتی!
شت از این چرخه ها!!!!
پاسخ:
[گوشش را میگیرد] حالا چرا انقدر جییییغ؟؟:))))
قالب قشنگیه خب، خیلی ساده ست.
خوبه دیگه، تله پاتی داریم:)