همان

همان

همان

همان

شلپ شلپ آب داغ روی پای من!

يكشنبه, ۳ دی ۱۳۹۶، ۱۱:۲۸ ب.ظ

۹۶/۱۰/۰۳
همان

نظرات  (۱۰)

آبِ گرم شرافت مندانه تره ولی :| داغ باشه میسوزی :/ :)))
پاسخ:
:))) نه خب دیگه اونقدر داغ هم نه که باعث سوختگی درجه3 بشه:)) ولی قبول دارم آب داغ گاهی خیلی بی شرفه به خصوص وختایی که توی دستشویی ها رنگ شیر آب سرد و گرم برعکسه:)))
چه نقل قول بی‌نظیری..
آب داغ از اون چیزهاییه که میون مکالمات روزمره با خدا٬ به‌خاطرش حسابی تصدقش می‌شم.
پاسخ:
کل کتاب ارباب حلقه ها به اندازه ی این شعر دوست داشتنیه.
بله خاطرم هست، دوش آب گرم سومین نعمت بزرگ الهی بود:-)
۰۴ دی ۹۶ ، ۰۰:۳۷ جـاودان ـم
من حتی به‌خاطر همین یه ترانه‌، می‌تونم عاشق تالکین بشم. :))

+ تنها چیزی که توی زندگیم سرش جداً عذاب‌وجدان دارم همینه. تنها قانون مهمی که رعایت نمی‌کنم.  آب هست ولی کم هست. منم که میرم حموم خیلی کمتر میشه حتی. من که میرم تو حموم بی‌فرهنگ‌ترین میشم. طوری که آب مصرفیِ خود من به تنهایی احتمالاً یه قبلیه ـرو سیراب کنه. باشد که خداوندگار خرسان ما را بابتش ببخشاید.
پاسخ:
واقعا دوست داشتنیه. تمام نوشته هاش یه حس پاک و مثبتی دارن. آدم حس خوبی میگیره ازش.
+منم همینطوری ام:/ انگار آدم خیلی سخت میتونه درک کنه بی آبی رو وختی همیشه توی خونه ش آب هست و با کلی فشار از شیر بیرون می آد! البته الان خیلی بهتر شدم، یه زمان انقدر وابسته بودم به آب که میترسیدم یه روز آب جیره بندی بشه من زندگیم نابود شه! خداوند من رو هم توی لیست آمرزشش قرار بده:)
Sing hey! for the bath at close of day 
that washes the weary mud away! 
A loon is he that will not sing: 
O! Water Hot is a noble thing! 


^^
پاسخ:
چقدر قشنگ، چقدر قشنگ، میشه گفت ترجمه داغونش کرده!
دمت گرم :)
خوبی وبلاگ شخصی همینه؛ که می تونی راجع به همچین موضوعات عمیقی هم مطلب بذاری D:
بعد چیزی که برام جالبه اینه که اتفاقاً همین هفته توی بی بی سی یه فیلمی نشون داد راجع به حموم های سنتی؛
فیلم سازِ بعد از اینکه دلاک قشنگ مشت ُ مالش داد و حمومش تموم شد، یه نوشابه رُ باز کرد و با ولع داشت می خورد و می گفت خوردن نوشابه توی حموم یه حال دیگه ای داره؛ از شربت بعد از حمومِ ت که خوندم، تصویر اون فیلم ساز اومد تو ذهنم که چقدر خوشمزه اون نوشابه رُ نوش جان ( ؟ ) می کرد :))
خلاصه نوش جان D:
پاسخ:
والا عمق من همین قده کلا:))
چه حس باحالی داشته اون حموما. احتمالا نوشابه ش هم از این کانادا درای های قدیمی بوده:)))
۰۴ دی ۹۶ ، ۱۲:۳۶ پیمان محسنی کیاسری
خوب! ظریف‌ترین پستی بود که راجع به حمام خوندم :)) 
پاسخ:
:)) لطف داری ممنون:)
خوش اومدین به اینجا:)
۰۴ دی ۹۶ ، ۱۳:۱۹ پیمان محسنی کیاسری
من همیشه می‌خونم :))  اولین بارم نیست که اومدم. 
پاسخ:
آهان. نه، من کلا همیشه در پاسخ به کامنت های اول خوش آمد میگم:)
۰۴ دی ۹۶ ، ۱۷:۵۶ پیمان محسنی کیاسری
من هم همین‌طورم :) خیلی ممنون از خوش‌آمدگوییت.
پاسخ:
:) خواهش میکنم. امیدوارم ارزش وقت شما دوستان رو داشته باشه این نوشته ها.
۰۴ دی ۹۶ ، ۱۸:۰۳ پیمان محسنی کیاسری
این چه حرفیه آقا :)))) ای بابا
عجبا! :)))
پاسخ:
نه آقا جدی میگم! بی تعارف:) خوشحالم میخونید منو به هرحال:)
۰۴ دی ۹۶ ، ۱۸:۱۰ پیمان محسنی کیاسری
من هم خوش‌حالم که می‌نویسید:)
پاسخ:
ممنونم از لطفت دوست عزیز:)