همان

همان

همان

همان

از براد هالند

يكشنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۶، ۱۰:۰۴ ب.ظ

۹۶/۱۰/۱۰
همان

نظرات  (۴)

۱۰ دی ۹۶ ، ۲۲:۰۵ شوالیه‌ی افسرده‌سیما
هیچ کنترلی روی وقایع پیرامونم ندارم. بدتر اینکه هیچ توضیحی هم ندارم.
چرا خیلی حس خوبی به این تصویر دارم!؟ 
پاسخ:
حس پرواز دست میده شاید:)
پست سفارشی داریم؟
یکم حرفای خوب بزن٬ چیزای خوب معرفی کن. تو این آشوب یکم تسکین بده ما رو.
پاسخ:
راستش من تو همون روزای عادی هم همه ش دارم آیه ی یأس میخونم، چه برسه به این روزای آشفته!
سعی ام رو میکنم. یا شاید بهتر باشه کمی سکوت کنم.. به هرحال امیدوارم روزهای روشن تری در راه باشن. برای همه.
سکوت نکن :/
پاسخ:
حالا نه سکوت خیلی طولانی:) حقیقتش شرایطی که این روزا دارم تجربه میکنم متقضی تفکر و سکوته تا حرف زدن. حرفی برای گفتن ندارم و دوست ندارم احساساتزده چیزی بگم و وقت شما دوستان رو تلف کنم.
+و ممنونم از توجه و لطفی که همیشه به من دارین:)