همان

همان

همان

همان

برای آقای اوپراتور

چهارشنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۶، ۱۱:۳۹ ق.ظ

۹۶/۱۰/۲۰
همان

نظرات  (۶)

۲۰ دی ۹۶ ، ۱۱:۴۵ شوالیه‌ی افسرده‌سیما
پ.ن.ک. حالا بدبختی جدید اینجاست که از روی استیصال یه آدرس ایمیل دیگه فرستادم برای بیان که خود اون آدرس رو برای یه ساختن یه اکانت دیگه توی بیان استفاده کرده بودم. یعنی الان تحقیق کنن میفهمن شصت تا اکانت جعلی دارم توی بیان! خلاصه اگه دیدین پرتم کردن از اینجا بیرون تعجب نکنید.
یکی از چیزهایی که خیلی من رو به هیجان میاره، صدای خوبه. صدای خوب نه، صدا کلا. صداهای متفاوت آدم‌های متفاوت. من هیچ‌وقت نتونستم از چشم‌های کسی حس و حالش رو بفهمم، اما صدا، خیلی گویاست و حتی می‌شه تربیتش کرد که چه‌طور ناقل انواع احساسات باشه. این خب، هیجان‌انگیزه.
پاسخ:
منم هیچ وقت خیلی اعتقاد نداشتم که بشه از چشمها چیزی خوند. فکر کنم حق با شماست در مورد صدا. لحن آدمها موقع حرف زدن میتونه کلی بار معنایی داشته باشه درکنار کلمات خشک خالی. زیاد به این موضوع فکر نکرده بودم تا حالا.

+یاد اون داستانی که چند وقت ضبط کردم افتادم و اون تشخیص درستی که دادین در مورد صدای من. هنوز در حیرتم!:D
چرا آدمو وسوسه میکنی الکی الکی زنگ بزنه پشتیبانی؟!:))
پاسخ:
الان که فکر میکنم می بینم ته صداش شبیه جیمز فرانکو بود. حالا جیمز فرانکو نه فقط. یه چیز هیبریدی بین جیمز فرانکو و پارسا پیروزفر. حتی گاهی به صدای جک نیکلسون هم میزد. آره، ولی اونقدرها هم خوب نبود صداش حالا.

کاربر گرامی

سلام

ضمن تشکر از شما
مشکل مربوط به وبلاگ یاد شده حل شده است.

 

 

با سپاس و احترام

واحد ارتباطات بیان


+ جواب پیامی هست که براشون فرستادم؛ می خوان خیالمُ راحت کنن که حل شده مشکل !

چقدر خارجی ان اینا آقا !!

پاسخ:
+کارشون خوبه واقعا. به هرحال رایگانه همه چی. میتونستن خیلی هم جدی نگیرن. بیخود اینهمه بدوبیراه بارشون کردم:))
از ترکیب همه ی اینا صدا غاز در میاد پسرم!:))))))))
گفتم همینجا پوزشی هم بخوام از این بیان و دم دستگاش که همش غرغر کردم پشت سرشون!جدی انتظار این حجم از پیگیری رو ازشون نداشتم!😶
پاسخ:
:D نه دیگه با درصد های جرمی مناسب اگه ترکیب بشه، به نظرم یه چیزی میشه تو مایه های متیو مک کانهی!:))
آره واقعا... خب میخواید همین رو تماس حاصل بفرمایید بگید :D
وبلاگ نجات دهنده:) 
پاسخ:
اصلا زندگی رو به من برگردوند:D