همان

همان

همان

همان

حاج کاظم!

دوشنبه, ۱۳ فروردين ۱۳۹۷، ۰۱:۲۷ ق.ظ
مدتی هست که با تبلت پدرم وبگردی میکنم. دستگاه با شخصیتی است. نمیدانم بعد از تولد در کارخانه و در راه رسیدن به دست من چه ماجراهایی را از سر گذرانده، اما حدس میزنم از یک جنگ بلند مدت و سنگین برگشته باشد. جنگ ویتنام شاید. تبلت من مثل این کهنه سرباز های جنگ زده است. گاهی وقتها موجی میشود. مثلا خود به خود خاموش میکند یا گاهی وقتها صفحه ی تاچش رونالدینیویی عمل میکند، من یک جای صفحه را لمس میکنم این تبلت جای دیگری را کلیک میکند. گاهی تشنج میکند و دچار پدیده ی خودمالندگی میشود، یعنی بدون دخالت من خودش جاهای مختلف صفحه را تاچ میکند. خلاصه که اوضاع جالبی ندارد. چندباری شده کامنت های ملت را فرستاده توی هرزنامه و نمیدانم کامتتهای برگشته از هرزنامه نوتیفیکشن پاسخ جدید میفرستند یا نه. بحمدلله وجدان همیشه معذب من حتی توی این مجازآباد هم دست از سر کچل من برنمیدارد. به خاطر همین خواستم بگویم اگر احیانا دیدید کامنتان پاک شده یا از طرف من بلاک شده اید یا کامنت نصفه نیمه برایتان آمده، مطلع باشید که حضرت، موجی شده. یک خبر به من بدهید رفع و رجوعش کنم.

با تشکر 
مدیریت وبلاگ
۹۷/۰۱/۱۳
همان

نظرات  (۲)

۱۳ فروردين ۹۷ ، ۰۱:۳۰ شوالیه‌ی افسرده‌سیما
حالا دیگه از اتوکارکتش نگم براتون
با عرض سلام به حاج کاظم عزیز
امیدوارم فقط رهبرش اون نوجوون ۱۳ساله ای نباشه که نارنجک به کمر بست و اینا...خلاصه کپسول آتش نشانی چیز واجبیه ازش غافل نباشین!
پاسخ:
:-)))
حالا من کم مضطرب و پارانویید بودم، اضطراب آتیشسوزی تبلت رو هم به لیست اضطراب هام اضافه کردی. الان با این لباس آلومینیومی های ضدحریق نشستم پای دستگاه :/