همان

همان

همان

همان

ترکمن

سه شنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۷، ۱۱:۲۵ ب.ظ



دریافت

۹۷/۰۱/۲۸
همان

نظرات  (۶)

۲۸ فروردين ۹۷ ، ۲۳:۲۶ شوالیه‌ی افسرده‌سیما
حسین علیزاده
کنسرت شورانگیز ۱۳۶۷
۲۸ فروردين ۹۷ ، ۲۳:۲۸ خورشید ‌‌‌
به‌به.. به‌به..
پاسخ:
:)

این هم فایل صوتیشه اگه خواستی.
۲۹ فروردين ۹۷ ، ۰۰:۱۸ خورشید ‌‌‌
خیلی زیباست. مرسی.
پاسخ:
خواهش میکنم.
داشتم مستند "به تماشای آبها" رو میدیدم، درباره زندگی علیزاده. توی youtube هست کاملش. کارگردانش علیرضا میراسدالله ست. قبلش هم مستند "لطفی؛ چهارفصل" رو میدیدم از همین کارگردان. توی فضای خاص ایران اون سالها و موسیقی سنتی بودم که این به گوشم خورد. چه خود موسیقی، چه با پس زمینه ی دورانی که این موسیقی ساخته شده. از هر نظر جادویی بود.
خلاصه اون دوتا مستند رو هم اگه پیشنهاد میکنم اگه ندیدی :)
شیون زنی از دوردست، بریده در فریاد باد
پاسخ:
در مواجهه اول برای من عجز و لابه ی مادری بود که فرزند گمشده ش رو به چادر میخونه. و هیاهوی باد. شاید طغیان گله ی اسبها.
+راستش چون هنوز با این موسیقی کاملا انس نگرفتم، جرأت نداشتم حسم از قطعه رو بنویسم. الان که میبینم یک دوست خوش ذوق هم برداشت نزدیکی داره، امیدوار شدم که خیلی پرت نیستم! ممنون که حست رو به اشتراک گذاشتی.
۲۹ فروردين ۹۷ ، ۱۰:۴۰ خورشید ‌‌‌
ندیده‌م. می‌بینم. ممنون.
پاسخ:
خواهش میکنم:) کلا تو youtube مستندهای هنری بدردبخور زیاد هست. درباره ی هر هنرمندی.
گمونم اولین چیزی که از FTP دانشگاه دانلود کردم، حدود صد تا از آثاری بود که حسین علیزاده نوشته و یا نواخته بود. بعد از حدود یک ماه که شنیدمشون، چهار تا رو گلچین کردم. دو تاش از قطعات موسیقی متن سریال در چشم باد بودن و یکیش ترکمن و اون یکی دیگه هم نینوا. هرچهارتاش هنوز دیوانه کننده س برام.
.
انتخاب عالی :)
پاسخ:
صدتا! من تقریبا هیچچی ازش نشنیده بودم تا قبل از دیدن مستندش، البته جسته گریخته موسیقی فیلماش توی فیلمهای قبادی یا حاتمی به گوشم خورده بود یا چند قطعه از آلبوم تماشای آبهای سپید. نینوا هم فوق العاده ست. حتما سراغ موسیقی در چشم باد هم میرم، ممنون از معرفیش.

ممنون :)