همان

همان

همان

همان

نسخه دوم

چهارشنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۷، ۰۵:۳۴ ب.ظ

۹۷/۰۳/۰۲
همان

نظرات  (۲)

جدا زیاد اهمیتی نده به اینکه چرا مینویسی، مهم اینه بلدی چجوری با نوشتن گره‌‌های ذهنیتو باز کنی، و بقیه‌م از خوندنش لذت ببرن
اسم و ایناتم بچرخه برات فقط من نمیتونم آدرستو از رو بخونم!:)
ایهام خود نمودنتم حواله میکنم به ارحم الراحمین که دست‌گیرت باشه پسرم!
پاسخ:
خب من همیشه در حال خداحافظی موقتم. چون همیشه یه نارضایتی پنهان و گنگی باعث میشه از وبلاگ نوشتن بیزار بشم. فکر میکنم این حس بیزاری مبهم از اونجا میاد که آگاهانه نمیدونم از وبلاگ نوشتن چی میخوام. اگه بفهمم چی میخوام دیگه انقدر دچار نوسان نمیشم که یه مدت خودم رو با وبلاگ خفه کنم یه مدت پرده ی سفید بندازم که «موقتا خداحافظ»!

ممنون از کامنت و استقبالت دوست جان:)
آدرس هم در اصل اینه le chevalier vol.2 !
ممنون. اصلا آدم از درگاه ارحم الراحمین که رانده میشه به خودنمایی میفته.
بدیِ اینجا اینه که فیدبک های ملت روی نوشته های ما تاثیر میذاره ناخودآگاه و این یکی از جدی ترین حملات دنیای بیرون برای دور کردن ما از خود واقعی مونه. امیدوارم این اتفاق واست نیفته.
پاسخ:
دقیقا. هم از این لحاظ که سوژه ی فیدبک مخاطبم و هم اینکه ممکنه تصور مخاطب _حتی با رعابت صداقت از طرف من _ باز نسبت به خود واقعیم فاصله بگیره ترسناکه برام.